Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Missade Frankrikes bidrag för att jag försökte vissla för Google... 

Utan framgång. Vet fortfarande inte vilken låt Malta plagierat i bryggan.

Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Jåh! 
All musik är lika bra! Men nu går jag och lägger mig. Gonatt! 😴

Gonatt 

Postat (redigerat)

Min förbaskade stationära dator pajade! Så nu sitter jag på min gamla lapp topp!

Eller jag sitter ju inte PÅ den men...

Datorn starta men stannar vid den där Bios loggan och enligt vad jag har läst så kan det vara nätagget som spökar så har beställt en ny. Provade att byta ramminnen och grafikkortet för att se om det var dom som felade men inget hände så jag hoppas att det inte är m2 minnet där mitt os ligger har pajat, så håll tummarna för att ett nytt nätagg är lösningen. Annars vettifan vad det kan vara.

Kommer ju inte ens in i bios!

Fan!

Redigerat av Neosus
  • Ledsen 2
Postat

Provade mitt gamla mekaniska disk med gamla oset men inte ens då hände det något!

Så håll tummarna för att nytt nätagg är lösningen! 

• Gilla 1
Postat

Plockade du ur m2 när du testade andra disken? Iofs, om det var det som var problemet så BORDE du komma in i bioset...

Kanske är rätt spår med psu

Postat (redigerat)

Jag tror oxå att det kan vara nätagget men har iaf plockat ut batteriet nu så nu tänker jag vänta en stund och kollar på joxet på tv! 

Redigerat av Neosus
Postat
40 minuter sedan sa Neosus:

Min förbaskade stationära dator pajade! Så nu sitter jag på min gamla lapp topp!

Eller jag sitter ju inte PÅ den men...

Datorn starta men stannar vid den där Bios loggan och enligt vad jag har läst så kan det vara nätagget som spökar så har beställt en ny. Provade att byta ramminnen och grafikkortet för att se om det var dom som felade men inget hände så jag hoppas att det inte är m2 minnet där mitt os ligger har pajat, så håll tummarna för att ett nytt nätagg är lösningen. Annars vettifan vad det kan vara.

Kommer ju inte ens in i bios!

Fan!

Vad händer när du startar upp den stationära? Vad får du för felmeddelande?

Postat
Just nu sa Analogfreak:

Vad händer när du startar upp den stationära? Vad får du för felmeddelande?

Inga felmeddelande alls. Den bara fastnar! 

Postat (redigerat)

Om du har flera diskar så koppla ur dessa också eftersom diskfel även på andra diskar än systemdisken kan orsaka att datorn vägra boota.

Redigerat av Analogfreak

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.