Dark Of Light Postat 13 maj Postat 13 maj 2 minuter sedan sa slejnard: Härligt Dol 😊👍 😁 Ja, det var tider det...
slejnard Postat 13 maj Postat 13 maj 5 minuter sedan sa Dark Of Light: 😁 Ja, det var tider det... Ja jag har många roliga musikminnen också. Trevliga tider! Vid tråkiga stunder kan man minnas tillbaka på olika händelser och småle för sig själv. Gör liksom livet värt.
Neosus Postat 13 maj Postat 13 maj En kvinna pekade finger åt mig när jag drog ett solo... Fattar ingenting, vad gjorde jag för fel? Nåja.. Thomann har visst köpt upp hela Hughes and Kettner! Spännande!
Fidden Postat 13 maj Postat 13 maj Polen, 3 minuter som kändes lika långa som i mikrohörnan på nåt vis
slejnard Postat 13 maj Postat 13 maj Hoppar in nu . Slovenien- rösten bär inte på verserna. Bättre sen
Dark Of Light Postat 13 maj Postat 13 maj 1 minut sedan sa slejnard: Hoppar in nu . Slovenien- rösten bär inte på verserna. Bättre sen ... eller aldrig. Postnord.
Dark Of Light Postat 13 maj Postat 13 maj Indeed fast oseriöst. Väldigt oseriöst. Näh, det här funkar ju inte!
Fidden Postat 13 maj Postat 13 maj Just nu sa Dark Of Light: Kändes som ett dåligt mellannummer som flickan sa. Den kändes också ganska lång, sa hon sen.
Dark Of Light Postat 13 maj Postat 13 maj 2 minuter sedan sa Fidden: Den kändes också ganska lång, sa hon sen. ... fast inte fysiskt utan psykiskt fortsatte hon.
Dark Of Light Postat 13 maj Postat 13 maj Ett visuellt flashback till ett 70-tal, musikmässigt är det eklektiskt Ukraina.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.