slejnard Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) Kaffet är klart! ☕️ Varsågoda! Redigerat 12 maj av slejnard
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Postat 12 maj 50 minuter sedan sa slejnard: Kaffet är klart! ☕️ Varsågoda! Tackom! Vilket gemyt; sol, kaffe och lite musikskapande så här en ledig måndag. 1
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj De påstår på råddiån att Air Force One är "retrofittad med extra utrustning". Retrofittad?! Vad är det för svenska? Är det som vintagevagina fast modernare? Frågor... frågor 1
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj Är inte det ett TV program? Antikmuttan! Är det inte det så borde det...
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) Ett program om fitthistorik. Så, nu har jag gått nästan all in full DoL. Full DoL däremor får vi invänta till helgen. Redigerat 12 maj av Dark Of Light
slejnard Postat 12 maj Postat 12 maj Det mesta på huset är skrapat och förberett för målning till helgen. Kanske kitta nåt fönster?
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Postat 12 maj 52 minuter sedan sa Dark Of Light: Antikmutta? Satans perkele, det är så de kallar dig i bastun! 44 minuter sedan sa Dark Of Light: […] Så, nu har jag gått nästan all in full DoL. […] Jag är nästan lite besviken.
Neosus Postat 12 maj Postat 12 maj 52 minuter sedan sa Dark Of Light: Är inte det ett TV program? Antikmuttan! Är det inte det så borde det... Ja det är där dom visar upp gamla....eeh....vahettere...?
Neosus Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) Jag tror att Larry Carlton är bra OCH prisvärda gitarrer! Så DE så... Relativt prisvärda iaf! Redigerat 12 maj av Neosus
Neosus Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) 1 minut sedan sa CHAE: Det tror du va? Jag tror det! Och halsarna är gosiga att spela på! Tror jag! Redigerat 12 maj av Neosus
slejnard Postat 12 maj Postat 12 maj Hade en instruktionsvideo på VHS med Larry Carlton. Bra gitarrist! Säkert bra gitarrer 🎸 neosus!
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj 1 timme sedan sa Neosus: Ja det är där dom visar upp gamla....eeh....vahettere...? Ja?
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj 2 timmar sedan sa CHAE: Satans perkele, det är så de kallar dig i bastun! Jag är nästan lite besviken. Bastu!? Herregrahn CHAE... det är länge sedan! Kanske tidigt 2000? Typisk svensk industribastu/torkskåp. I max 70-80° sitter de där, kollegorna. Då bär man in ett par hinkar vatten, häller vattnet på väggar och tak. Sedan "heittää på så sveittin bara yr". Då kommer man upp i önskade 100 grader strax. Då kallade de mig för finndjävel, lite sådär gulligt svenskt vardagsrasistiskt. 😁 54 minuter sedan sa Neosus: Kpd? Nej.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.