Fidden Postat 23 april Postat 23 april Just nu sa slejnard: Vadan Är Detta Frågan Om? Ja, vem knäcker nöten?
Fidden Postat 23 april Postat 23 april Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar
Neosus Postat 23 april Postat 23 april Såhär låter det med trött gitarr och lite spelfel! https://www.dropbox.com/scl/fi/r02utffha7io3bzxg1t9i/Status-Quo.mp3?rlkey=jstvhqqv7f1w0y4ndzidgkg6w&st=cupzuqex&dl=0
Neosus Postat 23 april Postat 23 april 12 minuter sedan sa Fidden: Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt?
Neosus Postat 23 april Postat 23 april Just nu sa Fidden: Låter som en kul leksak Ja! Tjonga in den rätt in i datorn så får man gänska bra ljud faktiskt! Jääh!
Dark Of Light Postat 23 april Postat 23 april (redigerat) 13 minuter sedan sa Neosus: Såhär låter det med trött gitarr och lite spelfel! https://www.dropbox.com/scl/fi/r02utffha7io3bzxg1t9i/Status-Quo.mp3?rlkey=jstvhqqv7f1w0y4ndzidgkg6w&st=cupzuqex&dl=0 Ja, lite sphehlwehl är det men man kan nog få till lite Stäitöss gung av det där! De är (eller var? Har inte hört deras senare alster) ett sådant där band som på ytan förefaller spela simpel och enkel musik men ju mer man gräver... Inte lätt... Kul att du är nöjd med pedalen! Redigerat 23 april av Dark Of Light
Fidden Postat 23 april Postat 23 april 8 minuter sedan sa Neosus: Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt? Det är fel, men ändå så rätt på nåt sätt
Dark Of Light Postat 23 april Postat 23 april 27 minuter sedan sa Neosus: Har hört dom live för 1000 år sedan! Riktigt svängigt! Samma här! Back in the day var de riktigt bra. Innan det blev ett dansband.
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 1 timme sedan sa Fidden: Jag reviderar jordhonans mejeriprodukt, på grund av att hon behövde ha ett ess i rockärmen och säger istället... Krisfondens hojar Ööh hörni, pratar @Fidden i tungor? Har han blivit frälst på riktigt nu där borta i Bibelbältet? Vänligen, Undrande
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 1 timme sedan sa Neosus: Jag gissar på Småländska kroppkakor ska jag steka på nu! Va det rätt? SÅ jävla rätt!!! Småländska kroppkakor är ALLTID rätt. Sjukt mäktiga dock.
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 52 minuter sedan sa Fidden: Analgram. Okej, vad du sysslar med på din fritid är din grej🤷🏻♂️ You be you💝
slejnard Postat 23 april Postat 23 april 4 timmar sedan sa Neosus: Såhär låter det med trött gitarr och lite spelfel! https://www.dropbox.com/scl/fi/r02utffha7io3bzxg1t9i/Status-Quo.mp3?rlkey=jstvhqqv7f1w0y4ndzidgkg6w&st=cupzuqex&dl=0 Soundet är riktigt rätt. Bra gjort! 👍 1
Fidden Postat 23 april Postat 23 april Ok, tydligen bara jag som tyckte det var kul att göra anagram av längstaianernas namn...
slejnard Postat 23 april Postat 23 april 1 minut sedan sa Fidden: Ok, tydligen bara jag som tyckte det var kul att göra anagram av längstaianernas namn... Ahh jo kul men var nog för trött och trögtänkt.
CHAE Postat 23 april Trådstartare Postat 23 april 2 timmar sedan sa Neosus: Jag slänger på en låt här då! Vill minnas att de här krapparna spelade in en livestudio-grej av hela ”Dark Side of the Moon”. Det svängde så det svartnade. 18 minuter sedan sa slejnard: Du är så kvick fidden! 😃👍 That’s what she said.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.