Dark Of Light Postat Lördag kl 13:01 Postat Lördag kl 13:01 (redigerat) On 2025-12-25 at 11:07 sa CHAE: Vafan?! 6 timmar sedan sa CHAE: Vafan?! Ja alltså för att hålla det enkelt. PTs förekommer ofta högst upp på en för tillfället ny sida. 1 timme sedan sa Neosus: Tusiken va he blås där ute! En smula här också men inte alls i närheten av det ni har borröver. Konstaterar att Gävlebocken har fallit omkull i pusta! Redigerat Lördag kl 13:58 av Dark Of Light
CHAE Postat Lördag kl 13:59 Trådstartare Postat Lördag kl 13:59 1 timme sedan sa Neosus: Tusiken va he blås där ute! #staysafe
slejnard Postat Lördag kl 14:20 Postat Lördag kl 14:20 Vi for till Lule i blåsten. Ska kolla hockey när Louice barnbarn spelar. Första matchen i Bodens tröja. 2
CHAE Postat Lördag kl 15:59 Trådstartare Postat Lördag kl 15:59 1 timme sedan sa slejnard: Vi for till Lule i blåsten. Ska kolla hockey när Louice barnbarn spelar. Första matchen i Bodens tröja. Fun!!! #stayprepped
Dark Of Light Postat Lördag kl 17:15 Postat Lördag kl 17:15 Hela Längstah hejjade på barbbarnet. HUR gick det i matchen!?
CHAE Postat Lördag kl 17:54 Trådstartare Postat Lördag kl 17:54 10 m/s nordlig vind här så det är inte så farligt.
Fidden Postat Lördag kl 18:45 Postat Lördag kl 18:45 Lite egoistiskt ändå att sno Bodens enda tröja i det här vädret... 2
slejnard Postat Lördag kl 20:09 Postat Lördag kl 20:09 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Hela Längstah hejjade på barbbarnet. HUR gick det i matchen!? Det vart kross! Boden/Älvsbyn vann med 8-2 över Luleå. Sen for vi å käkade på korvgubben. Ja alltså inte i gubben. Tog en drive-in.
slejnard Postat Lördag kl 20:12 Postat Lördag kl 20:12 Men nog blåste det längs vägen. Ett omkullvält träd nära E4an. Liiiite spännande.
Dylfnert Postat Lördag kl 21:40 Postat Lördag kl 21:40 (redigerat) En man jag känner spinner skivor på https://vaughn.live/toon007 Redigerat Lördag kl 21:44 av Dylfnert
Discipuli Postat Lördag kl 21:46 Postat Lördag kl 21:46 5 minuter sedan sa Dylfnert: En man jag känner spinner skivor på https://vaughn.live/toon007 😂🙏 Det var nog det mesta jag sett, någonsin.
Dylfnert Postat Lördag kl 22:04 Postat Lördag kl 22:04 Vet i hundan men jag brukar få bort den skylten faktiskt så man kan se Mike. Rätt vad det är så kommer det reklam nu för tiden också, så va det inte förr. Har kommit dit och sänder där själv också sedan 15 år tillbaka
Dark Of Light Postat igår kl 06:32 Postat igår kl 06:32 (redigerat) Blåser det fortfarande borröver? Redigerat igår kl 06:33 av Dark Of Light
slejnard Postat igår kl 09:38 Postat igår kl 09:38 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Blåser det fortfarande borröver? Tror inte det. Vart sovmorgon till tio! Skönt! Morn å KPD!
Fidden Postat igår kl 11:12 Postat igår kl 11:12 En såndär jag trodde varit död sedan länge. Fransk modell som hängt med ett tag det där. Brigitte däremot, henne hade jag koll på. Rip.
slejnard Postat igår kl 11:41 Postat igår kl 11:41 Trodde faktiskt det om Bardot. Att hon varit död sen länge.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.