slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Det var aldrig någon fara. Den var ämnad för mig sedan begynnelsen.
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Världen kan vara underbar också. Vi hade då roligt i kväll på repet. Jobbade fram en gemensam låt. Kan bli bra! 2
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 44 minuter sedan sa slejnard: Världen kan vara underbar också. Vi hade då roligt i kväll på recept. Jobbade fram en gemensam låt. Kan bli bra! Min hjärna hade en alternativ tolkning av inlägget... 1
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Ska ni bort i jul eller blir ni hemmavid? Vi får besök av klanen en stund.
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan 39 minuter sedan sa slejnard: Ska ni bort i jul eller blir ni hemmavid? Vi får besök av klanen en stund. ”Stjärngossar” heter det.
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan (redigerat) @slejnard Nåja, för att svara seriöst; jag jobbar hela julhelgen (17:e året på raken) åtminstone till 14:30-tiden varje dag. Dock blir det lite julfirande ihop med tjejen (som också jobbar) på julaftons kväll. Det blir i alla höndelser lugnt, stillsamt, någon julklapp, Karl-Bertil Jonsson, julmüst och skinksmörgås. Redigerat 9 timmar sedan av CHAE 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.