Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Helt sjukt egentligen att det blir en PT på ALLA sidor... Jag har gått tillbaka och kontrollerat i våra gamla trådar, det stämmer faktiskt!
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 55 minuter sedan sa Fidden: Helt sjukt egentligen att det blir en PT på ALLA sidor... Jag har gått tillbaka och kontrollerat i våra gamla trådar, det stämmer faktiskt! ALLA sidor!? De som så att säga ligger överst!?? Hur är det med de i mitten!??? Kan man få forskningsbidrag för dylik efterforskning? Kan du kolla med din AI? Hej?
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 16 minuter sedan sa Dark Of Light: ALLA sidor!? De som så att säga ligger överst!?? Hur är det med de i mitten!??? Kan man få forskningsbidrag för dylik efterforskning? Kan du kolla med din AI? Hej? Jag frågade min AI Urban, han sa att det är ungefär 50/50.
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Denna norrländska serie dök upp i flödet. Kanske ett projekt för en regnig dag?
Neosus Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Jag kollade på del 2 tidigare idag! Kul projekt om man tycker att det är kul!
Fidden Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Ja det är som du säger kul när det är kul, och det är ju kul att det är så.
Neosus Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Ja mycket! Kolla del 2 om du inte har gjort det. Matnyttigt avsnitt! Kul!
Fidden Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Det är planen, men kanske sparar det till imorgon. I kylen.
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan En bra dag. 👍 Vi har fått äta oss mätta och andats frisk luft. Ibland är de små tingen som gör mycket. En sväng till Coop tex. 3
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: En bra dag. 👍 Vi har fått äta oss mätta och andats frisk luft. Ibland är de små tingen som gör mycket. […] Indeed very much so💚 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.