Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Källa pd? Räknas blåsan?
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 12 minuter sedan sa Fidden: Räknas blåsan? Två själar samma tank... e. 🤣
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Två själar samma tank... e. 🤣 Hade jag betalat en krona varje gång jag hört det där hade jag varit fullständigt urinerad. 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Allt det här för att Kiss fick pris och dörrjäveln hos Micke var öppen.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Är de Trump fans tro..? ja Kiss alltså. Hoppas inte men pengar gillar de ju.
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Enl chatgpt har både Paul Stanley och Gene Simmons uttalat sig negativt mot Trump tidigare. 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan NI HAR LÄNGTAT EFTER MIG?! Ryktena om mitt frånfälle har varit starkt överdrivna. JAG ÄR HÄR NU!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.