Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Pratar vi fortfarande hår, eller är det flinten som behandlas?
slejnard Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Förlåt, vädrar skulle det stå. Morgonluften?
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Pratar vi fortfarande hår, eller är det flinten som behandlas? Med diverse oljor och regain.
Dark Of Light Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 52 minuter sedan sa slejnard: Morgonluften? Nej, morgonflinten. Det andra pratade vi om many hairs ago.
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, morgonflinten. Det andra pratade vi om many hairs ago. Nej.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Tjah. Allt sådant här hair en tendens att gå i vågor kan jag lockas att tycka. I slingor liksom.
Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Nä jag har inte heller nåt att bidra med i den här hårfästen. 1
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Slej går tillbaka till rötterna, ser jag. Kanske stod det att läsa i håroskopet? Det tycker jag är toppen även om andra känner sig kluvna. Bra film det där förresten! Så, ett barnbarns födelsedagskalas firat. Efter inrättad rutin. In med ungen in i en leksaksaffär, välj vad du vill (inom rimliga gränser förstås). Där efter bjöd jag alla på Pinchos. En upplevelse som de minns länge. Bra skit. 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Slej går tillbaka till rötterna, ser jag. Kanske stod det att läsa i håroskopet? Det tycker jag är toppen även om andra känner sig kluvna. Bra film det där förresten! Så, ett barnbarns födelsedagskalas firat. Efter inrättad rutin. In med ungen in i en leksaksaffär, välj vad du vill (inom rimliga gränser förstås). Där efter bjöd jag alla på Pinchos. En upplevelse som de minns länge. Bra skit. Det lät trevligt! 👍
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 59 minuter sedan sa Discipuli: Här kryllar det av udda klippningar. Vi försöker hålla det kort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.