Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Precis så är det. De e de de e e de! 

Som vår coach, AF, sa , vänd på det.

Varför lyckas jag ändå?

Dvs, tänk bakåt från, jag lyckas, hur?

Annons
Postat
51 minuter sedan sa Discipuli:

Som vår coach, AF, sa , vänd på det.

Varför lyckas jag ändå?

Dvs, tänk bakåt från, jag lyckas, hur?

Alla ställningar har sina utmaningar.

Kaffe löser det mesta.

• Haha 1
Postat

Någon som sett Joakim Lundell dokumentären på SVT? Råkade se första avs. igår.

Det har blivit smått svettigt för samtliga parter. Komplicerat är bara förnamnet.

Postat

Varför ens visa det på svt undrar jag! Mamman har haft chanser att säga sitt på tv tidigare men hon har avböjt alla inbjudningar. Någonting är knas med det där. Men ingen kan ta ifrån Joakims upplevelser oavsett.

Jag står på Joakims sida!

Postat

Tro inte på allt ni ser i den dokumentären. Det finns en historia, ett drev, ett drama som har pågått lääääääänge, PÅ youtube.

Postat

Ja, det verkar komplext det dära. Jag har inga hästar i racet, vet alldeles för lite för att ens bilda mig en rättvis uppfattning. Verkar vara väldigt rörigt...

Postat

Jag vet inte vilken sida jag står på. Hade det inte varit för farmoderns ärliga uppsyn hade jag trott att allt var iscensatt av familjen för att generera klick. 

Postat

Vidare tråkigheter. En god vän och basist i en av mina band gick efter en lång tids kamp, bort i cancer idag. Denna förbannade cancer... 😢

• Ledsen 2

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.