Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 2 timmar sedan sa Discipuli: Schlager , 🤮 men ändå är det så man växte upp. Alla samlades vid tvn med ljudet kopplat till stereon. Sen sågades och hyllades i parti o minut. Men det är nog 15+ år sen sist. Ja men det var ju inte meningen att det skulle bli schlager. så här blev det. 3
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan Bästa. PT:n E V E R ! Pra joppat, @Fidden🤩 1
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan Jag minns herr Hallberg från den, i mitt tycke bästa, Spanartrion; Jonas Hallberg, Jonas Gardell och Helena von Zweibergk på mitten av 90-talet❤️ Satt alltid klistrad vid radion då. Vill minnas att Spanarna gick i SR P3 på den tiden. Fick överlag upp intresset för radio där någonstans; Spanarna, Hassan, Rally e t c. Good times indeed!📻
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Nu är travet inlämnat. Harry boy ftw. Det känns bra att bli ekonomiskt oberoende…
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan (redigerat) 18 timmar sedan sa slejnard: Hur tänkte du jag skulle göra om det ringer då? Öh... svara? 8 timmar sedan sa Discipuli: Jag kom precis på hur man lägger till flera citat. Dagens lärdom. Nu har jag ett nytt verktyg för den här stundvis helt oregerliga tråden 😂🙏🙈 "stundvis helt oregerliga tråden"? Nu förstår jag inte... Vad tror du om användarnamnet "Gigantor"? Ok, ok. Jag HAR namn skyddat det namnet till min kuk men ändå. Du kan få låna den. Ja, namnet alltså. 3 timmar sedan sa CHAE: RIP Jonas Hallberg😭 Oh... RIP. Måndagsbörsen 😢 Redigerat 10 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 3 timmar sedan sa Fidden: Ja men det var ju inte meningen att det skulle bli schlager. så här blev det. BRA SÅNG!!!!! Här tar du i mer än i många tidigare alster. Till och med lite falsett där. Bra gjort, riktigt bra!!! 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Jag tycker mixen är luftig å fin. Tvärtemot vad dycjert tycker. Konstigt hur olika man uppfattar saker å mixar ibland.
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 25 minuter sedan sa slejnard: Jag tycker mixen är luftig å fin. Tvärtemot vad dycjert tycker. Konstigt hur olika man uppfattar saker å mixar ibland. Lite som kalsonger eller vispgrädde.
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 23 minuter sedan sa Neosus: Kalsonger kan vara luftiga. Lika så vispgrädde. Fluffigt värre. That´s it. varken mer eller mindre. Har inte och kommer inte att kombinera de två.
Neosus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Aaahh... Bara man inte har kalsonger med sylt på pangkakorna så!
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 7 minuter sedan sa Neosus: Aaahh... Bara man inte har kalsonger med sylt på pangkakorna så! Eller pungkulorna.
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Tuva levererar ikväll btw! Fytusiken så bra hon är!
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 11 minuter sedan sa Neosus: Tuva levererar ikväll btw! Fytusiken så bra hon är! Ja! Helt otroligt.
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 32 minuter sedan sa Neosus: Ja jag tror Arvid åker ut! Rätt! ✅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.