slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Laddar för imorn. Ska sjunga om fishing time för femtielfte gången.
Neosus Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan (redigerat) Gör en omstart på mixandet oxå är mitt tips! Nollställ all eq och allt det där och börja om från början. Det skulle iallafall jag har gjort. OCH stressa inte fram det! Redigerat 15 timmar sedan av Neosus 1
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan (redigerat) 12 timmar sedan sa slejnard: Jåh! precis sett nya Frankenstein på Netflix. Sevärd helt klart! Kroknade efter ett tag. Han kastar omkring folk som den värsta Marvel figuren. Får väl ge den en chans till. Romanen (det länge sedan jag läste den...) och Boris Karloff filmen hade en känsla och hjärta för berättelsen om människans guds lek, om skapelse och undergång med i det hela. Då räknar jag inte med alla trams uppföljare som Frankensteins Brud, Frankenstein Blir Flygvärdinna, Frankenstein Möter Kulla-Gulla, Frankenstein Möter Flickorna På Ridskolan, eller vad de hette alla... Den här känns mer som effekt sökeri med superkrafter. Kanske finns djupet längre fram i handlingen. Meeen så har jag inte sett hela än heller såatteh... Redigerat 6 timmar sedan av Dark Of Light 1
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Gör en omstart på mixandet oxå är mitt tips! Nollställ all eq och allt det där och börja om från början. Det skulle iallafall jag har gjort. OCH stressa inte fram det! Funderar faktiskt på det. Ingen stress 😎 Morn å KPD. ☕️
Håkan Ström Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 15 timmar sedan sa slejnard: Lyssnade jag med. Golvad! Lite av en tidig Joe Tempest. Men inte helt. Pianot är hemskt… sorry.
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 17 minuter sedan sa Håkan Ström: Lite av en tidig Joe Tempest. Men inte helt. Pianot är hemskt… sorry. Tycker pianot passar. Kul med en annorlunda version utan orgeln även om den är karakteristisk.
Håkan Ström Postat 51 minuter sedan Postat 51 minuter sedan Universal audio tog min Polymax licens (fick som gratis synt) från min ilok. Hur fn, är det möjligt? Har kontaktat support. Men hur kan någon ta en ilok licens från mig utan mitt godkännande? Har någon råkat ut för något liknande?
Neosus Postat 8 minuter sedan Postat 8 minuter sedan (redigerat) Låter märkligt! Min licens är kvar! Redigerat 5 minuter sedan av Neosus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.