Dark Of Light Postat Tisdag kl 04:17 Postat Tisdag kl 04:17 6 timmar sedan sa CHAE: Bra men oerhört intensiv Prag-resa; god mat, god dricka och spännande miljöer. Judiska kvarteren, Nightmare Bar, Astronomiska muséet, Slottet, bruncher och gulash. God natt, kosmonauter! Verkar ha varit en fin-fin resa! 1
slejnard Postat Tisdag kl 08:33 Postat Tisdag kl 08:33 I morse var det -12 ute och plus 17 inne! Skönt och välbehövligt med en brasa.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 09:25 Postat Tisdag kl 09:25 (redigerat) 2 timmar sedan sa CHAE: @Dark Of Light En toppenresa indeed😊 Vackra bilder också, förutom ett par där den där slitna lodisen kraschade in i bilderna. Kpd? Redigerat Tisdag kl 09:25 av Dark Of Light 2
Dark Of Light Postat Tisdag kl 10:11 Postat Tisdag kl 10:11 (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: I morse var det -12 ute och plus 17 inne! Skönt och välbehövligt med en brasa. Ja, det kunde ju varit tvärtom! Bra med arslet där! Redigerat Tisdag kl 10:13 av Dark Of Light
slejnard Postat Tisdag kl 13:16 Postat Tisdag kl 13:16 Nu så. Uppdaterat filen i tråden men ni får här å:
Håkan Ström Postat Tisdag kl 15:06 Postat Tisdag kl 15:06 Har precis lagt ut min första Free multitrack. För en tid sen i ett internationellt musik/producent forum la jag ut en tio år gammal låt jag hade. Feedbacken var övervägande positiv. Även från ”tier1” producent. Tydligen fanns det sånt också. Så första tanken den skall jag väl fixa till då och släppa som nästa release. Men feedbacken kom över tid in om vad folk ville lägga till och ändra. De var väldigt engagerade. Så jag tänkte till, beslutade att släppa låten som free multitrack under 7 dagar. ( gratis via (wetransfer). Med en önskan att credit ” Original song by Discipuli”. Sen får folk göra vad de vill. Skall bli intressant att se vad responsen blir. Kanske något ännu bättre än ytterligare en låt som ingen hittar på streamingtjänster? Får se tiden an. Aldrig testat något sånt här. 1
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:49 Postat Tisdag kl 17:49 2 timmar sedan sa Håkan Ström: Har precis lagt ut min första Free multitrack. För en tid sen i ett internationellt musik/producent forum la jag ut en tio år gammal låt jag hade. Feedbacken var övervägande positiv. Även från ”tier1” producent. Tydligen fanns det sånt också. Så första tanken den skall jag väl fixa till då och släppa som nästa release. Men feedbacken kom över tid in om vad folk ville lägga till och ändra. De var väldigt engagerade. Så jag tänkte till, beslutade att släppa låten som free multitrack under 7 dagar. ( gratis via (wetransfer). Med en önskan att credit ” Original song by Discipuli”. Sen får folk göra vad de vill. Skall bli intressant att se vad responsen blir. Kanske något ännu bättre än ytterligare en låt som ingen hittar på streamingtjänster? Får se tiden an. Aldrig testat något sånt här. En spännande resa! 👍 1
Neosus Postat Tisdag kl 18:13 Postat Tisdag kl 18:13 (redigerat) Och NU försvinner 8 praliner ut ur Aladdin asken! Ä DE ENS TILLÅTET ATT KALLA ALADDIN ASKEN FÖR ALADDIN ASK???? Ja e förbajjad! Redigerat Tisdag kl 18:21 av Neosus Faktafel
Neosus Postat Tisdag kl 18:19 Postat Tisdag kl 18:19 https://www.godare.se/artiklar/matnyheter/a/PpKGme/atta-praliner-lamnar-aladdinasken-2025
Håkan Ström Postat Tisdag kl 19:51 Postat Tisdag kl 19:51 Jag blev precis överkörd av Sonnox. Gå in på siten på egen risk. Fk Sonnox, även om det är mitt fel såklart. Men nu vet jag, 69 euro är 800kr med paypal. Inflator, DrumGate och Voco. Bastards Notera! Inflator kan inte ändra GUI vad jag sett. Det är smått på en 5K.
Neosus Postat Tisdag kl 20:00 Postat Tisdag kl 20:00 Det får räcka med pluggar för min del! Ska ju hinna spela in musik oxå! 😂 3
slejnard Postat Tisdag kl 20:13 Postat Tisdag kl 20:13 Ja samma här! 😛 och lära sig det man har bättre! 1
Fidden Postat Tisdag kl 21:24 Postat Tisdag kl 21:24 CHAE samlar pedaler, Håkan samlar pluggar och jag samlar damm. Det är bara så det är. 3
Håkan Ström Postat Tisdag kl 21:30 Postat Tisdag kl 21:30 Man har ju blivit undermedvetet bearbetad. En intressant o positiv studio artikel om Inflator, angivet pris 160 euro. Jag kollade och hittade för 103 euro men slog inte till då. Nu fick jag 3 pluggar, inklusive då Inflator, för 69 euro. Som en gädda som blir handmatad med finaste fisken. Klart man hugger! 🙂 Lyckligtvis har jag ägg och kortdatum kabanoss korv i kylen för minst två veckor! Fyndade i helgen. Så kommer inte hungra. Men det blir magert framåt..
Håkan Ström Postat Tisdag kl 21:31 Postat Tisdag kl 21:31 6 minuter sedan sa Fidden: CHAE samlar pedaler, Håkan samlar pluggar och jag samlar damm. Det är bara så det är. Samlar du damm är det åtminstone gratis! Ryck upp dig och kör på.
Dark Of Light Postat igår kl 02:13 Postat igår kl 02:13 4 timmar sedan sa Håkan Ström: Nu fick jag 3 pluggar, inklusive då Inflator, för 69 euro. En pump till pluggarna alltså... Fantasin löper amok right now. 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.