slejnard Postat Måndag kl 18:24 Postat Måndag kl 18:24 Nu jäklar är det tryck i mixen...KANSKE? Ville inte bumpa tråden mer så böt ut senaste versionen.
Neosus Postat Måndag kl 18:41 Postat Måndag kl 18:41 Nu varte lite för mye subbas på baskaggen tycker jag. Trycket i baskagge sitter INTE i subbasen. Inte så mycket iallafall. Men jag tycker du är på rätt väg ändå! Basgitarren däremot kan få lite mer subbas. Kanske någonstans mellan 50-65? Baskaggen kan ha en aningens 60-65 kanske? Ska googla fram en bild på vilka frekvenser man kan jobba med när det gäller basgitarr och baskagge. Du är på rätt väg iallafall! 1
slejnard Postat Måndag kl 18:44 Postat Måndag kl 18:44 Just nu sa Neosus: Denna kanske hjälper? Ska kolla!
Håkan Ström Postat Måndag kl 19:21 Postat Måndag kl 19:21 8 timmar sedan sa Dark Of Light: Ingen aning. Kanal? Det vet jag inte, kanske inte på någon kanal, mer som streaming? Från en site? vet inte än.
Håkan Ström Postat Måndag kl 19:35 Postat Måndag kl 19:35 Varför vara otydlig? ( lågt inspelad, höj volymen ) FeD.mp4
slejnard Postat Måndag kl 19:48 Postat Måndag kl 19:48 26 minuter sedan sa Håkan Ström: Det vet jag inte, kanske inte på någon kanal, mer som streaming? Från en site? vet inte än. Det borde du ju veta. Vad handlar detta om?
Fidden Postat Måndag kl 19:58 Postat Måndag kl 19:58 36 minuter sedan sa Håkan Ström: Det vet jag inte, kanske inte på någon kanal, mer som streaming? Från en site? vet inte än. https://m.imdb.com/title/tt35520315/ 1
slejnard Postat Måndag kl 20:04 Postat Måndag kl 20:04 Jaha 😎 få se då. Det där skulle väl släppas 50 år efter Roswell och sen 70 år. Nu 80 år alltså. Det finns lika många teorier kring det där som det finns strängar på en lyra.
Håkan Ström Postat Måndag kl 20:08 Postat Måndag kl 20:08 2 minuter sedan sa slejnard: Jaha 😎 få se då. Det där skulle väl släppas 50 år efter Roswell och sen 70 år. Nu 80 år alltså. Det finns lika många teorier kring det där som det finns strängar på en lyra. Enig! Men reaktionen är det intressanta att följa. Återstår att se.
slejnard Postat Måndag kl 20:08 Postat Måndag kl 20:08 1 timme sedan sa Neosus: Denna kanske hjälper? Ja det där hjälper en del! Jag knuffade på subben på hela mixen. Nästa gång jag sätter mig ska jag ge de enskilda kanalerna en omgång till. Speciellt kaggen å basen. Tack! 🙏🏻 sägs att det ska snöa tre dagar nu 🥶
Håkan Ström Postat Måndag kl 20:08 Postat Måndag kl 20:08 10 minuter sedan sa Fidden: https://m.imdb.com/title/tt35520315/ Du hittade nog den!
slejnard Postat Måndag kl 20:09 Postat Måndag kl 20:09 Just nu sa Håkan Ström: Enig! Men reaktionen är det intressanta att följa. Återstår att se. Ja det kan bli intressant. 1
slejnard Postat Måndag kl 20:13 Postat Måndag kl 20:13 Trump kommer såklart ta på sig hatten och skrämma sina medborgare. ” om ni inte gör så här eller så här så kommer rymdgänget att ta er ”. Skrämselpropaganda är en del av Maga diktaturen.
Neosus Postat Måndag kl 20:28 Postat Måndag kl 20:28 Mina gamla demo kassettband döptes till Synth & Sånt! Ascoolt eller? 1
CHAE Postat Måndag kl 22:08 Trådstartare Postat Måndag kl 22:08 (redigerat) Bra men oerhört intensiv Prag-resa; god mat, god dricka och spännande miljöer. Judiska kvarteren, Nightmare Bar, Astronomiska muséet, Slottet, bruncher och gulash. God natt, kosmonauter! Redigerat Måndag kl 23:30 av CHAE 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.