slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Coolt! Tack för bra och relevant kommentar. 👍👍 Vette tusan vad jag kommit åt för inställning… Somnade en stund på soffan.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan I helgen åker vi till Skellefteå. Blir kul göra nå annat. Hotellfrukost here i come!
Neosus Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Lyssna på denna så bör du märka skillnaden! Den här är bättre mixad! 1
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Ja där är skillnad verkligen. Får kolla upp det där efter helgen. Tack neo! 👍
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Pling. Nu är din försändelse på väg till nytt utlämningsställe Willys.
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Pling. Nu kan du hämta ut din försändelse på Willys.
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Jag kan ju inte bärga mig när de talar om att jag hämtat ut min försändelse...
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan För att inte tala om när de frågar vad jag tyckte om min upplevelse då...
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Ska jag fortsätta raljera om PostNord? Bra! Ja, då har jag hämtat försändelsen. Jag är helt säker för det kom ett meddelande om att någon har hämtat ut den och det är jag. Vad skönt och ja, de ville att jag ska hjälpa dem att bli bättre genom att ge de kritik... de får gå till sin mamma. Slut på raljeringen.
Neosus Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan ...eller det är väl inte slut än eller? Kommer det beställas mer grejer som blir levererad av PostMord?
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 37 minuter sedan sa Neosus: ...eller det är väl inte slut än eller? Kommer det beställas mer grejer som blir levererad av PostMord? Om möjlighet finnes, nej.😁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.