Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Förlåt 😥 

Ja, det är vad jag tycker om nynazister och pedofiler allstå. PT jakt däremot är ju en helt annan femma då´råh!

Postat

Det är ok. Alla sörjer vi Karin på vårt eget sätt. Här blev det 3 öl.

Kanske mest pga aw, men ändå.

Postat
12 timmar sedan sa slejnard:

Jaha 😄 Bullen var då mest pga sötsug. 

Inte blir man väl gravid av DET?

• Haha 1
Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa slejnard:

Jåh! Väntar också. Skulle kommit igår…

Såååå. Jag beställer krejjer från nätet. Försändelsen ska komma till ett av PostNords boxar som avhämtningsställe.

Pling. Får en notis från PostNord appen att snart så jefflar så är paketet registrerat hos PostNord... joråh såatteh...

Pling. Jag får notisen från PostNörd appen att försändelsen är på g mot avhämtningsstället.

Pling. En ny notis. Jag kan nu under glada tjo och rim hämta ut försändelsen från avhämtningsstället. Fantastiskt!

Jag teleporterar mig till avhämtningsstället. Aktiverar blåtand på min mobil, öppnar appen, knappar in BankId nuffrorna.... inget. Ett "oväntat fel" har inträffat. Finns det väntade fel?

Försöker några gånger till med samma resultat.

Får syn på ett "hjälp"nummer på en skylt. Är redan skeptisk men ringer. En AI röst svarar och undrar om de kan hjälpa till med något? Är tveksam till frågan men svarar kort mitt ärende. Jag får inte upp luckan på plåtskåpshelvetet.

Rösten svarar: Gäller det försändelsen från xxxxx med sändningsnummer som slutar med xxx som är registrerad på ditt mobilnummer som slutar på xx?
Jag svarar: Ja.
Den articifiella idioten svarar: Den försändelsen är nu tillgänglig för avhämtning vid PostNords postbox vid Stora Coop Skövde, ha en bra dag...

Ja... Jo... Jag vet. Men jag får inte upp luckan... never mind. Moderna tider. Bestämmer nytt avhämtningsställe från en butik istället..

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 1
Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Ja fy! Haha 😛 ursäkta om jag skrattar men det var ett roligt ingående inlägg! Djupt tragikomiskt och igenkänning på den! 

Åh! Brukar du också teleportera dig!?

Postat (redigerat)

Imorgon (troligtvis i en vacker värld) kommer min mobil att säga:

Pling: Du kan nu hämta din försändelse från uthämtningsplats på Willys.

Samt efter jag hämtat paketjäveln: Pling: Du har nyss hämtat ut din försändelse från Willys.

Pling. Vad tycke du om din upphämtnings upplevelse? Hjälp gärna oss på PostNord att bli bättre!

DoLs betyg i sammandrag: 🖕

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 3
Postat

Hittills har det fungerat också men not today. Annars är mina erfarenheter med PN ganska dåliga, å andra sidan har de skärpt sig en del. Det måste sägas i rättvisans namn.

Postat

Suger som fan när det inte fungerar riktigt som man vill! Jag skickade ett brev till en myndighet som inte kom fram! Brevet alltså!

Men jag tror faktiskt att det är handhavande fel av myndigheten i det här fallet och det har dom fått höra från mig!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.