Håkan Ström Postat igår kl 21:59 Postat igår kl 21:59 Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro. Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt. Gratis. 1
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Okej jag fattar precis! ☺️🤩 Gjorde en skräckvideo av en av mina låtar såhär till halloween 🎃 1
Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 5 timmar sedan sa slejnard: Hur hinner du använda alla pluggar? 🥳 That´s what she said. 2
Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Okej jag fattar precis! ☺️🤩 Gjorde en skräckvideo av en av mina låtar såhär till halloween 🎃 Ja, vilken förskräcklig mask! 1
CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan 6 timmar sedan sa Håkan Ström: Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro. Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt. Gratis. Du har för få pluggar. 1
Håkan Ström Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 2 minuter sedan sa CHAE: Du har för få pluggar. Det finns snälla människor ändå 😂🙏🙈
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa Håkan Ström: Det finns snälla människor ändå 😂🙏🙈 Hur går det med ditt "nytt namn på forat" projekt? Inga nya idéer? Kanske kan dessa inspirera? Charlez Winterbottom-Smythe? Ben Dover? Skäggtårta? Pluggen? Pick1? 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Lazer Matrix? Universe HeMan Conquerer? Latex King? Kpd?
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan Laser-Jesus? Fru Hyacint? Enoch & the Hippo?
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Lazer Matrix? Universe HeMan Conquerer? Latex King? Kpd? Hjärnan på 200 i dag tydligen 😂
slejnard Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, vilken förskräcklig mask! Visst vart du rädd?
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext, samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik. På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer. Verkligheten, återstår att testa. 1
Håkan Ström Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Handlat i kortdatum lådan. Alltid spännande att se vad man hittar där. Denna gången fick jag med mig kraftigt rabatterade franska ostar o italienskt antipasti, bland annat. Blir gott ikväll. trevlig helg allihopa 2
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 2 timmar sedan sa CHAE: Laser-Jesus? Fru Hyacint? Enoch & the Hippo? Dr Längstah? Miss Demenour? Kapten Zoommöte? 1 timme sedan sa slejnard: Visst vart du rädd? Det är ju läskigt vad man kan göra med latex...
Håkan Ström Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Gratis igen.inget registrera krav. Bara skriva email o ta ner. Body: Free plug-in from Based on innovative Dynamic Grading processor https://www.soundonsound.com/news/body-free-plug-playfair-audio
CHAE Postat 6 timmar sedan Trådstartare Postat 6 timmar sedan 8 timmar sedan sa Håkan Ström: Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext, samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik. På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer. Verkligheten, återstår att testa. Jag begrep just ingenting🫶🏼 5 timmar sedan sa Håkan Ström: Gratis igen.inget registrera krav. Bara skriva email o ta ner. […] Nej. Återkom gärna när du provat🙂
CHAE Postat 3 timmar sedan Trådstartare Postat 3 timmar sedan 45 minuter sedan sa Neosus: iDoL ikväll! Fixade det där åt dig.
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 58 minuter sedan sa Neosus: Idol ikväll! Yes! Kollar nu 👍👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.