Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro.
Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt.

Gratis.

• Gilla 1
Annons
Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Okej jag fattar precis! ☺️🤩

Gjorde en skräckvideo av en av mina låtar såhär till halloween 🎃 

Ja, vilken förskräcklig mask! d_coffee.GIF

• Haha 1
Postat
6 timmar sedan sa Håkan Ström:

Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro.
Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt.

Gratis.

Du har för få pluggar.

• Haha 1
Postat
1 timme sedan sa Håkan Ström:

Det finns snälla människor ändå 😂🙏🙈

Hur går det med ditt "nytt namn på forat" projekt? Inga nya idéer? Kanske kan dessa inspirera?

Charlez Winterbottom-Smythe?

Ben Dover?

Skäggtårta?

Pluggen?

Pick1?

• Haha 1
Postat

Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext,  samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik.

På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer.

Verkligheten, återstår att testa.

• Gilla 1
Postat

Handlat i kortdatum lådan. Alltid spännande att se vad man hittar där.
Denna gången fick jag med mig kraftigt rabatterade franska ostar o italienskt antipasti, bland annat. Blir gott ikväll.

trevlig helg allihopa 

• Gilla 2
Postat
2 timmar sedan sa CHAE:

Laser-Jesus?

Fru Hyacint?

Enoch & the Hippo?

Dr Längstah?

Miss Demenour?

Kapten Zoommöte?

1 timme sedan sa slejnard:

Visst vart du rädd? 

Det är ju läskigt vad man kan göra med latex...

Postat
8 timmar sedan sa Håkan Ström:

Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext,  samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik.

På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer.

Verkligheten, återstår att testa.

Jag begrep just ingenting🫶🏼

5 timmar sedan sa Håkan Ström:

Gratis igen.inget registrera krav. Bara skriva email o ta ner.
[…]

Nej.

Återkom gärna när du provat🙂

Postat
45 minuter sedan sa Neosus:

iDoL ikväll! 

julli-hop.GIF.73ee6a398bd06bc2ab8ac28d7e57b77f.GIF

Fixade det där åt dig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.