Håkan Ström Postat Fredag kl 21:59 Postat Fredag kl 21:59 Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro. Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt. Gratis. 1
slejnard Postat Fredag kl 22:32 Postat Fredag kl 22:32 Okej jag fattar precis! ☺️🤩 Gjorde en skräckvideo av en av mina låtar såhär till halloween 🎃 1
Dark Of Light Postat Lördag kl 02:44 Postat Lördag kl 02:44 5 timmar sedan sa slejnard: Hur hinner du använda alla pluggar? 🥳 That´s what she said. 2
Dark Of Light Postat Lördag kl 02:45 Postat Lördag kl 02:45 4 timmar sedan sa slejnard: Okej jag fattar precis! ☺️🤩 Gjorde en skräckvideo av en av mina låtar såhär till halloween 🎃 Ja, vilken förskräcklig mask! 1
CHAE Postat Lördag kl 04:07 Trådstartare Postat Lördag kl 04:07 6 timmar sedan sa Håkan Ström: Jag har ju köpförbud och har fått fatt i fler plugins under den tiden gratis än vad jag överhuvudtaget kunde tro. Jag är nog uppe i bra pluggar/instrument som vanligtvis kostar i häraden 3000 ish kr totalt. Gratis. Du har för få pluggar. 1
Håkan Ström Postat Lördag kl 04:11 Postat Lördag kl 04:11 2 minuter sedan sa CHAE: Du har för få pluggar. Det finns snälla människor ändå 😂🙏🙈
Dark Of Light Postat Lördag kl 05:44 Postat Lördag kl 05:44 1 timme sedan sa Håkan Ström: Det finns snälla människor ändå 😂🙏🙈 Hur går det med ditt "nytt namn på forat" projekt? Inga nya idéer? Kanske kan dessa inspirera? Charlez Winterbottom-Smythe? Ben Dover? Skäggtårta? Pluggen? Pick1? 1
Dark Of Light Postat Lördag kl 06:37 Postat Lördag kl 06:37 Lazer Matrix? Universe HeMan Conquerer? Latex King? Kpd?
CHAE Postat Lördag kl 07:54 Trådstartare Postat Lördag kl 07:54 Laser-Jesus? Fru Hyacint? Enoch & the Hippo?
Håkan Ström Postat Lördag kl 07:55 Postat Lördag kl 07:55 1 timme sedan sa Dark Of Light: Lazer Matrix? Universe HeMan Conquerer? Latex King? Kpd? Hjärnan på 200 i dag tydligen 😂
slejnard Postat Lördag kl 08:06 Postat Lördag kl 08:06 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, vilken förskräcklig mask! Visst vart du rädd?
Håkan Ström Postat Lördag kl 08:07 Postat Lördag kl 08:07 Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext, samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik. På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer. Verkligheten, återstår att testa. 1
Håkan Ström Postat Lördag kl 10:02 Postat Lördag kl 10:02 Handlat i kortdatum lådan. Alltid spännande att se vad man hittar där. Denna gången fick jag med mig kraftigt rabatterade franska ostar o italienskt antipasti, bland annat. Blir gott ikväll. trevlig helg allihopa 2
Dark Of Light Postat Lördag kl 10:07 Postat Lördag kl 10:07 2 timmar sedan sa CHAE: Laser-Jesus? Fru Hyacint? Enoch & the Hippo? Dr Längstah? Miss Demenour? Kapten Zoommöte? 1 timme sedan sa slejnard: Visst vart du rädd? Det är ju läskigt vad man kan göra med latex...
Håkan Ström Postat Lördag kl 11:00 Postat Lördag kl 11:00 Gratis igen.inget registrera krav. Bara skriva email o ta ner. Body: Free plug-in from Based on innovative Dynamic Grading processor https://www.soundonsound.com/news/body-free-plug-playfair-audio
CHAE Postat Lördag kl 16:16 Trådstartare Postat Lördag kl 16:16 8 timmar sedan sa Håkan Ström: Jag har roat mig här på tidiga morgontimmarna med att chatta med Grok. Grok har fått , med viss guidning längs vägen, föreslå plugin kedjor ( vocal, mixbuss, trumbuss, master kedja, sends, effekter etc ) baserad på vad jag har beskrivit finns att tillgå. Förvånansvärt tydligt svar, med resonemang om varför kedjan som den rekommenderar fungerar och hur detaljer i samtliga plugin beskrivs, i kontext, samt massor med rekommendationer o ”pro tips”, för sin mix , som man kan skräddarsy när man anger vilken DAW man har. Ger även olika inställningstips för respektive plug i kedjan, men fortfarande i kontext och symbios med andra plugins, beroende på genre/typ av musik. På pappret, jäkligt tidsbesparande. Slipper ett ton manualer. Verkligheten, återstår att testa. Jag begrep just ingenting🫶🏼 5 timmar sedan sa Håkan Ström: Gratis igen.inget registrera krav. Bara skriva email o ta ner. […] Nej. Återkom gärna när du provat🙂
CHAE Postat Lördag kl 19:07 Trådstartare Postat Lördag kl 19:07 45 minuter sedan sa Neosus: iDoL ikväll! Fixade det där åt dig.
slejnard Postat Lördag kl 19:20 Postat Lördag kl 19:20 58 minuter sedan sa Neosus: Idol ikväll! Yes! Kollar nu 👍👍
slejnard Postat Lördag kl 19:38 Postat Lördag kl 19:38 Svårt för dom att träna in en låt på en vecka.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.