Dark Of Light Postat igår kl 18:29 Postat igår kl 18:29 Tittar på en Clintan film "Two Mules for Sister Sara ", på YT. Fryntligt värre.
Fidden Postat igår kl 20:13 Postat igår kl 20:13 Bandet lät kanon, som om de aldrig haft sin 8 åriga paus. Publiken i högform! Hänger backstage innan ner på stan och partaj. 4
Dark Of Light Postat igår kl 20:24 Postat igår kl 20:24 11 minuter sedan sa Fidden: Bandet lät kanon, som om de aldrig haft sin 8 åriga paus. Publiken i högform! Hänger backstage innan ner på stan och partaj. Låter som något jag hade gjort! Well done, sir!!
Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Såå... Blev det något nuppa då´råh? You know... backstage. 1
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Grejat på precis hela dagen. Saftgörning och malt älgkött.
Dark Of Light Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 41 minuter sedan sa slejnard: Grejat på precis hela dagen. Saftgörning och malt älgkött. Älgtjött med malt. Intressant!
slejnard Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan 1 minut sedan sa Dark Of Light: Älgtjött med malt. Intressant! Väldigt.
Fidden Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Jag försökte citera, men jag råkade lajka istället.
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Inget nupp och jag vet inte vad klockan är. ÄGÄNTLIEN.
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Dåligt användande av den där extratimman to be honest.
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Fast om man är chaufför.. får man extrabetalt en natt som denna?
Håkan Ström Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Nattsuddade och det lönade sig tycker jag. 4 UVI 90-tals syntar. Ordpris 149 euro. Nu gratis under en begränsad tid. Jag la ut en tråd med mer info.
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 6 timmar sedan sa Fidden: Fast om man är chaufför.. får man extrabetalt en natt som denna? Nej. Som CHAE skulle sagt. Morn å KPD
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 5 timmar sedan sa Håkan Ström: Nattsuddade och det lönade sig tycker jag. 4 UVI 90-tals syntar. Ordpris 149 euro. Nu gratis under en begränsad tid. Jag la ut en tråd med mer info. Måste först lära mig spela synth. Har en gitarrplug - neural DSP Rabea som har en del coola synthljud som du spelar på gitarren.
CHAE Postat 12 timmar sedan Trådstartare Postat 12 timmar sedan 13 timmar sedan sa Dark Of Light: Tittar på en Clintan film "Two Mules for Sister Sara ", på YT. Fryntligt värre. Såg den när jag var liten och vill minnas att Clintan går loss med en Gatling mot slutet (?) 8 timmar sedan sa Fidden: Jag försökte citera, men jag råkade lajka istället. Vafan?! 7 timmar sedan sa Fidden: Men en massa gratis öl, det fick jag. Score ju!! 27 minuter sedan sa slejnard: Nej. Som CHAE skulle sagt.[…] 🥹
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 29 minuter sedan sa Neosus: Har ni ställt in alla utemöbler? Nej.
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Gör denna paj nu. Helt trasig var den. God som sjutton blir den?! https://www.koket.se/camillas-knackiga-blabarspaj 1
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Så här! https://www.dropbox.com/scl/fi/4t8c9sx2kv94sw80h7l73/2025-10-26-12.48.17.jpg?rlkey=ujcwz3k7rrhdnsf6d4n5w5ctq&st=tfst9we8&dl=0
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.