Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bandet lät kanon, som om de aldrig haft sin 8 åriga paus. Publiken i högform! Hänger backstage innan ner på stan och partaj.

• Gilla 4
Postat
11 minuter sedan sa Fidden:

Bandet lät kanon, som om de aldrig haft sin 8 åriga paus. Publiken i högform! Hänger backstage innan ner på stan och partaj.

Låter som något jag hade gjort! Well done, sir!!

Postat
5 timmar sedan sa Håkan Ström:

Nattsuddade och det lönade sig tycker jag. 4 UVI 90-tals syntar. Ordpris 149 euro. Nu gratis under en begränsad tid. Jag la ut en tråd med mer info.

Måste först lära mig spela synth. Har en gitarrplug - neural DSP Rabea som har en del coola synthljud som du spelar på gitarren. 

Postat
13 timmar sedan sa Dark Of Light:

Tittar på en Clintan film "Two Mules for Sister Sara ", på YT.

Fryntligt värre.

Såg den när jag var liten och vill minnas att Clintan går loss med en Gatling mot slutet (?)

8 timmar sedan sa Fidden:

Jag försökte citera, men jag råkade lajka istället.

Vafan?!

7 timmar sedan sa Fidden:

Men en massa gratis öl, det fick jag.

Score ju!!

27 minuter sedan sa slejnard:

Nej. Som CHAE skulle sagt.[…]

🥹

Postat
29 minuter sedan sa Neosus:

Har ni ställt in alla utemöbler? julli-kaffe.GIF.c18b641b2b27d24c7f83f26a52e91d13.GIF

Nej.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.