CHAE Postat 3 timmar sedan Trådstartare Postat 3 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Har ni nå planer för helgen då? Jobbar minsann. 11 minuter sedan sa slejnard: Fläskpannkakan är då i ugnen nu. Kaboom!💥 Ja jävlar!!! Ka-boom indeed💥
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan (redigerat) RIP Jacob Erickson (Riksteatern) Grym och jordnära skådis. Redigerat 2 timmar sedan av CHAE
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Har ni nå planer för helgen då? Jobbar minsann.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 1 timme sedan sa CHAE: RIP Jacob Erickson (Riksteatern) Grym och jordnära skådis. RIP Jacob
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Intressant att se vilka bortgångna som kommer att dyka upp hos mig.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Ja, det handlar förstås om förhandlingar långt över min lönegrad. Jag har mest hand om vem som hamnar i vilken av de nio kretsarna.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Vädret har jag släppt (tihi) till en ny jävel som behöver läras upp. Så nu har jag gått om tid att jävlas rent allmänt med alla i kretsarna.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Hade en satans fin AW med Karon, Minos, och Minotaurus förra helgen. Ja, djävlar...
Fidden Postat 21 minuter sedan Postat 21 minuter sedan Är inne i en akke-period. Än så länge helt utan behov av att spela in, men det är kul när det är kul och då ska man inte sabba det.
CHAE Postat 20 minuter sedan Trådstartare Postat 20 minuter sedan 1 minut sedan sa Fidden: Är inne i en akke-period. Än så länge helt utan behov av att spela in, men det är kul när det är kul och då ska man inte sabba det. Skönt flow, @Fidden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.