CHAE Postat 6 timmar sedan Trådstartare Postat 6 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Ja det blir svartare än svart! 17 minuter sedan sa slejnard: … svart och rivigt. På Kameruns avbytarbänk? 1
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Just nu sa Neosus: Jag gör rivigt och gott oxå! Du tog den för mig. 1
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Just nu sa slejnard: Du tog den för mig. Av en ren olyckshändelse! Hann inte med! Jag bara tröck på knappen! Och DÅ hände det! Som inte fick hända! Men lite roligt blev det! 1
Håkan Ström Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Tänk när någon om hundra år får fatt i denna tråd och skall analysera, hur tänkte en människa vs deras biotekniskt förstärkta humanoida livsform? Det blir fan ingen lätt uppgift. God helg allesammans.
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Ja det är sedan gammalt känt att framtidens längsta-arkeologer kommer få en anmärkningsvärd bild av vanskligheten.
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Idag ska tillredas Fläskpannkaka med riven potatis och morötter i smeten. 😋😋😋
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Gör såhär: 5-6 ägg- vispa sönder, tillsätt en knapp liter mjölk- vispa ihop. Tillsätt mjöl- ska bli ganska tjock. I med kanske en matsked salt, rivna morötter, riven potatis å tärnat fläsk eller bacon. Ugn värmd till 225-250 grader. Lägg en stor klick smör i långpannan- in i ugnen . När smöret smält ta ut och häll smeten i långpannan. Grädda ca 30 minuter. Klart! valfri sylt till.
Neosus Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan JA precis ja! Riktigt gött! 😄👍 Har du testat med pancetta?
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 4 minuter sedan sa Neosus: JA precis ja! Riktigt gött! 😄👍 Har du testat med pancetta? Nä inte testat. Får 🐑 göra det. 👍👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.