slejnard Postat Måndag kl 15:30 Postat Måndag kl 15:30 Ja jag har slutat med Spotify premium sen en tid. Tror inte världen skulle sakna mina låtar där heller. Dom suger dom å! Det är roligare längs vägen att prodda än att försöka få lyssnare.
CHAE Postat Måndag kl 17:03 Trådstartare Postat Måndag kl 17:03 (redigerat) 7 timmar sedan sa slejnard: Nja. Jag drack en Smoothie vid tio så jag är mätt än […] 7 timmar sedan sa Fidden: MEN ÅÅÅÅÅH! JAG KOMMER JU ALDRIG ATT FÅ ÄTA LUNCH! </fjortis> Ach Junge, eat; you’re skin and bones🥺 3 timmar sedan sa Håkan Ström: Har ni hört om Spotify och deras nya terms of use? En tsunami av skit kommer mot Spotify. ( trend förutsägelse ) […] Nej, jag har inte hört talas om det, kanske mest för att jag aldrig nyttjat Spotify. Det är noterat dock🙂 1 timme sedan sa slejnard: Ja jag har slutat med Spotify premium sen en tid.[…] Det är roligare längs vägen att prodda än att försöka få lyssnare. Väl talat, broder!🖤 Redigerat Måndag kl 17:05 av CHAE 1
Neosus Postat Måndag kl 17:19 Postat Måndag kl 17:19 (redigerat) Man får inga fler lyssnare bara för att man slänger upp jox på spotify. SåDÄså! Vill man få lyssningar. DÅ ser man till att jobba stenhårt och producera massor av musik som låter bra i mix SAMT skapar en bra profil för att använda i marknadsföring OCH det viktigaste, HA KUL! Det minst viktiga är vilka kanaler, annat än till marknadsföring, man använder enligt min mening! OKAJ?? Redigerat Måndag kl 17:28 av Neosus 3
slejnard Postat Måndag kl 19:50 Postat Måndag kl 19:50 Låter så här nu. Ger er ett snippet. Tar kritik på allt ni vill- 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 22:42 Postat Måndag kl 22:42 7 timmar sedan sa slejnard: Tror inte världen skulle sakna mina låtar där heller. Dom suger dom å! De där tankarna lägger du av med. Nu med det sammah! 2
Neosus Postat Tisdag kl 00:25 Postat Tisdag kl 00:25 Varför ramlade den engelska cykeln? Den var too tired! Gonatt! 1
Håkan Ström Postat Tisdag kl 07:20 Postat Tisdag kl 07:20 11 timmar sedan sa slejnard: Låter så här nu. Ger er ett snippet. Tar kritik på allt ni vill- Tungt gung! Gillar hur musiken låter scenisk, allt har sin plats. Jag spelade elbas, i musikskolan som ungdom och soundet påminner mig om det råa ljudet inne på scen när vi hade lunch konsert. Jag och trummisen skulle synka så jag lyssnade mycket på hur han spelade. Favoriten , hat objektet, var Proud Mary basgång.. men här spårar jag lite.. 1
slejnard Postat Tisdag kl 09:16 Postat Tisdag kl 09:16 Tack Håkan! Kul anekdoter. Jag ska putsa ytterligare på sånginsatserna. Tror jag kan liiite bättre. Bra dock att distansera sig och lyssna efteråt vad som behövs jobbas på. 1
CHAE Postat Tisdag kl 16:47 Trådstartare Postat Tisdag kl 16:47 iPhone 17 Pro är rätt phäät ändå. That is all.
slejnard Postat Tisdag kl 18:48 Postat Tisdag kl 18:48 Klart man kan. Zoegas. Håller mig till 14 ett tag till
Fidden Postat Tisdag kl 18:52 Postat Tisdag kl 18:52 Jaha ja. Själv har jag vuxit upp efter gårdagens lilla blamage.
slejnard Postat Tisdag kl 19:00 Postat Tisdag kl 19:00 Mixat mer tyngd på denna och sjungit om. Har ni nå guldöron?
Dark Of Light Postat igår kl 02:47 Postat igår kl 02:47 7 timmar sedan sa slejnard: Säger blamasche eller blå mage? Blå mage, är det sådant man får efter en avbruten måltid? 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.