Dark Of Light Postat Lördag kl 10:18 Postat Lördag kl 10:18 Tänk vad mycket vacker konst det finns! Lunch. Sataymarinerad oxfilé m pommes och bea. That´s it. 3
CHAE Postat Lördag kl 10:36 Trådstartare Postat Lördag kl 10:36 Trävlit’ DoL! Nu: Köffä och äggsmörgås ute i naturen. Senare: Yakiniku med ris samt japansk kålsallad. 2
Dark Of Light Postat Lördag kl 12:43 Postat Lördag kl 12:43 Och vilket fantastiskt väder! Sommarvarmt värreh!🌞
Neosus Postat Lördag kl 13:32 Postat Lördag kl 13:32 Det betyder att snart är det Jul! Fasiken va trevligt!
slejnard Postat Lördag kl 13:40 Postat Lördag kl 13:40 Utlovar gratis skottning om ni hälsar på i vinter. 🥶
slejnard Postat Lördag kl 13:41 Postat Lördag kl 13:41 Just nu sa Neosus: Nä egentligen inte! 😄 Absolut inte jag heller.
slejnard Postat Lördag kl 16:38 Postat Lördag kl 16:38 Jåh! Satt som en SMÄKK. CALZONE special: skinka köttfärs vitlök stark sås. 1
Håkan Ström Postat Lördag kl 17:10 Postat Lördag kl 17:10 Fyndade fläskkarré i bit, 69.90 kilot, köpte några kilo. Hittat en god enkel kryddning efter lite experiment. Skiva i 1,5-2 cm skivor. Penslar med Lime. Vit o svartpeppar. Salladskrydda(innehåller druvsocker) Extra salt om man vill förstärka smakerna än mer. Toppar under stekningen med rejält med smält smör med torkad krossad vitlök som jag vänder köttet i några gånger. Hur gör ni era Fläskkarré bitar? 2
Fidden Postat Lördag kl 17:31 Postat Lördag kl 17:31 Har nog aldrig lagat fläskkarré. Har inte ätit kött på ca 20 år och innan dess lagade jag nog sällan sån mat.
slejnard Postat Lördag kl 19:02 Postat Lördag kl 19:02 I stekpanna salt svartpeppar paprikapulver lite chili ingefära och rosmarin. Ungefär samma kryddor i marinad till grillen + rapsolja soya å sweet baby rays 2
slejnard Postat Lördag kl 19:04 Postat Lördag kl 19:04 1 timme sedan sa Fidden: Har nog aldrig lagat fläskkarré. Har inte ätit kött på ca 20 år och innan dess lagade jag nog sällan sån mat. Bra gjort 👍. Försöker äta vegetariskt och gör det mer än förr.
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:57 Postat Lördag kl 19:57 53 minuter sedan sa slejnard: iDol nu. Underbart att du vet hur det stavas 😆 1
Dark Of Light Postat Lördag kl 21:44 Postat Lördag kl 21:44 och hur vi (jag) brukade åskådliggöra det?
Dark Of Light Postat Lördag kl 21:45 Postat Lördag kl 21:45 (redigerat) Inte? Redigerat Lördag kl 21:45 av Dark Of Light Stvwehl
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.