Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Tänk vad mycket vacker konst det finns! Lunch. Sataymarinerad oxfilé m pommes och bea. That´s it. 3
CHAE Postat 8 timmar sedan Trådstartare Postat 8 timmar sedan Trävlit’ DoL! Nu: Köffä och äggsmörgås ute i naturen. Senare: Yakiniku med ris samt japansk kålsallad. 2
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Och vilket fantastiskt väder! Sommarvarmt värreh!🌞
Neosus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Det betyder att snart är det Jul! Fasiken va trevligt!
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Utlovar gratis skottning om ni hälsar på i vinter. 🥶
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Just nu sa Neosus: Nä egentligen inte! 😄 Absolut inte jag heller.
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Jåh! Satt som en SMÄKK. CALZONE special: skinka köttfärs vitlök stark sås. 1
Håkan Ström Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Fyndade fläskkarré i bit, 69.90 kilot, köpte några kilo. Hittat en god enkel kryddning efter lite experiment. Skiva i 1,5-2 cm skivor. Penslar med Lime. Vit o svartpeppar. Salladskrydda(innehåller druvsocker) Extra salt om man vill förstärka smakerna än mer. Toppar under stekningen med rejält med smält smör med torkad krossad vitlök som jag vänder köttet i några gånger. Hur gör ni era Fläskkarré bitar?
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Har nog aldrig lagat fläskkarré. Har inte ätit kött på ca 20 år och innan dess lagade jag nog sällan sån mat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.