Håkan Ström Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan On 2025-09-14 at 09:12 sa CHAE: Varför? Budgetunderskott :)
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 20 minuter sedan sa CHAE: 🥴 Du är väl inte baggig nu igen vapenbroder? 🤣 Det var ett tag sedan jag köpte något nytt ur. Har ju min dagliga Tudor Pelagos m.fl. Kom faktiskt för ett tag sedan över en Seiko "Captain Willard" från månaden efter vietnamkriget tog slut dvs. i väldigt bra skick. Men har saknat ett ur för mer formella/festliga tillfällen och kanske ibland till vardags också. Nu var det dags tänkte jag. Det blev en Ja. Så kan det gå 2
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 1 timme sedan sa tordA: hmmm... Så här ter sig gitarrspel för en som inte spelar gitarr. True story!
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Ja det är ren akrobatik ibland! K#-dur11-5 tex. Snygg klocka Dol! 👍 1
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 32 minuter sedan sa slejnard: Snygg klocka Dol! 👍 Tack broder från borröver!
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan 47 minuter sedan sa Dark Of Light: Du är väl inte baggig nu igen vapenbroder? 🤣 Det var ett tag sedan jag köpte något nytt ur. Har ju min dagliga Tudor Pelagos m.fl. Kom faktiskt för ett tag sedan över en Seiko "Captain Willard" från månaden efter vietnamkriget tog slut dvs. i väldigt bra skick. Men har saknat ett ur för mer formella/festliga tillfällen och kanske ibland till vardags också. Nu var det dags tänkte jag. Det blev en Ja. Så kan det gå Flåååådigt ur, broder!!!🤩 6 minuter sedan sa Neosus: Ursnygg, tidlös design och så vidare! 👍 Tack!!!❤️ 6 minuter sedan sa Neosus: Klockan alltså! Nevermind… 1
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Har nog inte burit klocka sen jag skaffade min första mobil. En Ericsson.
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan 4 minuter sedan sa slejnard: 😃 ja den går aldrig UR tiden. 🥁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.