slejnard Postat igår kl 11:47 Postat igår kl 11:47 Övar grejer på gitarren! Och ser friidrott samtidigt.
Dark Of Light Postat igår kl 11:50 Postat igår kl 11:50 1 minut sedan sa slejnard: Övar fridrott! Och ser på gitarren samtidigt.
Dark Of Light Postat igår kl 12:03 Postat igår kl 12:03 On 2025-09-13 at 21:15 sa Neosus: On 2025-09-13 at 21:32 sa Neosus: 4 timmar sedan sa Neosus: 1 timme sedan sa Neosus: 5 minuter sedan sa Neosus:
Dark Of Light Postat igår kl 12:08 Postat igår kl 12:08 Tjyvstart Lotta! De som löper har annars svårt ibland att hinna med mellan häckarna. Jag vet hur det är...
Dark Of Light Postat igår kl 12:30 Postat igår kl 12:30 Just nu sa slejnard: Löpstarka! Jag vet hur det där är... Den där lesbiska kylskåps estetiken som de kinesiska kulstöterskorna uppvisar överglänstes endast av de forna östtyskornas med tydlig skäggstubb på hakan. När man bevittnade de så drog sig pitten tillbaka och gömde sig någonstans bakom mjälten. Brr.... minnen, minnen...
Neosus Postat igår kl 12:39 Postat igår kl 12:39 (redigerat) Frågan är: Syns kinesiska muren från rymden? Det har ingenting med någonting att göra men men DOCK så viktigt att veta för jag har inte kollat... Redigerat igår kl 12:39 av Neosus För inte får!
Dark Of Light Postat igår kl 12:42 Postat igår kl 12:42 2 minuter sedan sa Neosus: Frågan är: Syns kinesiska muren från rymden? Det har ingenting med någonting att göra men men DOCK så viktigt att veta för jag har inte kollat... Östtyskorna syntes nog i alla fall har jag hört.
slejnard Postat igår kl 12:43 Postat igår kl 12:43 Undrar vem som vinner på 250 meter? En bra 100 meters eller en bra 400 meterslöpare?
slejnard Postat igår kl 12:44 Postat igår kl 12:44 1 minut sedan sa Dark Of Light: Östtyskorna syntes nog i alla fall har jag hört. Det gjorde dom. Iaf håret under armarna.
slejnard Postat igår kl 12:48 Postat igår kl 12:48 Jag har varit i Berlin när jag var barn. Man åkte genom dåvarande Östtyskland till Västberlin. Morsan var tillsammans med en Vilfred och vi hälsade på hos hans morsa. Minns inte så mycket mer än att det såg väldigt dystert ut i hennes lägenhet.
Dark Of Light Postat igår kl 12:50 Postat igår kl 12:50 1 minut sedan sa slejnard: Jag har varit i Berlin när jag var barn. Man åkte genom dåvarande Östtyskland till Västberlin. Morsan var tillsammans med en Vilfred och vi hälsade på hos hans morsa. Minns inte så mycket mer än att det såg väldigt dystert ut i hennes lägenhet. Finns en del väldigt intressanta dokumentärer på SVT Play som handlar om Östtyskland, livet där och de som försökte fly till väst. Ja, torftigt värre. Väldigt stasigrått.
Neosus Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Och Trump behöver 2 st flygplan! Hur många burgare har han käkat egentligen?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.