Håkan Ström Postat 16 augusti Postat 16 augusti On 2025-08-15 at 21:49 sa slejnard: Jaha vad tror ni kommer fram i mötet mellan Trump å Putin? Enligt vem / vilka? Jag valde att undvika public service i frågan. https://www.c-span.org/program/white-house-event/president-trump-holds-news-conference-with-russian-president-putin/664312
slejnard Postat 17 augusti Postat 17 augusti 9 timmar sedan sa Håkan Ström: Enligt vem / vilka? Jag valde att undvika public service i frågan. https://www.c-span.org/program/white-house-event/president-trump-holds-news-conference-with-russian-president-putin/664312 Jag tänkte nog om du/ni hade några egna tankar kring detta inför mötet.
slejnard Postat 17 augusti Postat 17 augusti Jag har målat klart huset! Lite småfix vid ett uthus men det tar jag nästa år. Ska bytas nån bräda å jox. Ska vi ha taklagsfest?
CHAE Postat 17 augusti Trådstartare Postat 17 augusti 56 minuter sedan sa slejnard: Jag har målat klart huset! Lite småfix vid ett uthus men det tar jag nästa år. Ska bytas nån bräda å jox. Ska vi ha taklagsfest? Köffä, ozth och kanske en liten virre (DoL är du med eller?) Året därpå utvecklar vi konceptet med pipe night! 2
Dark Of Light Postat 17 augusti Postat 17 augusti 1 timme sedan sa slejnard: Eller hur? Eller vad? 😂🤔 Ja att du hade kpd samtidigt med dig själv. 4 timmar sedan sa slejnard: ☕️ 1 timme sedan sa slejnard: Dito. 1
Dark Of Light Postat 18 augusti Postat 18 augusti (redigerat) ˙poƃåsɹɐΛ Redigerat 18 augusti av Dark Of Light Fel håll
Dark Of Light Postat 18 augusti Postat 18 augusti 20 minuter sedan sa Neosus: Sourstreaming När nätet krånglar. 1 timme sedan sa slejnard: He bli surströmming strax pd! Estrella Sourströmming. 1
slejnard Postat 18 augusti Postat 18 augusti Ujujuj det där var gott. Utgångsdatum december -23 så extra lagrade! 😋
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.