Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Minns ni när Trump sa under pandemin att man skulle dricka handsprit? Det skulle då ”läka” inifrån kroppen. Jag trodde inte på det han sa då och jag tror inte på honom nu heller och hans idéer. Kan ingen stoppa hans galenskap? Nu ska han ”ta tillbaka huvudstaden”. Han har en dom på sig. Hoppas det inte hinner bli värre innan han åker i fängelse. 

Postat
4 timmar sedan sa slejnard:

Minns ni när Trump sa under pandemin att man skulle dricka handsprit? Det skulle då ”läka” inifrån kroppen. Jag trodde inte på det han sa då och jag tror inte på honom nu heller och hans idéer. Kan ingen stoppa hans galenskap? Nu ska han ”ta tillbaka huvudstaden”. Han har en dom på sig. Hoppas det inte hinner bli värre innan han åker i fängelse. 

Förstår om du följer det med spänning. Men tror att du får se en twist i storyn som du inte kunde tänka dig , än mindre glömma. Tiden får visa om det blir så.

Postat
4 timmar sedan sa Håkan Ström:

Förstår om du följer det med spänning. Men tror att du får se en twist i storyn som du inte kunde tänka dig , än mindre glömma. Tiden får visa om det blir så.

Ja vi får se. Hoppas jag har fel i mina antaganden om honom. Morn å KPD! 

• Gilla 1
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Stort av dig. Vart går bussen idag? 

Inom Skövde efter det Lidköping via Axvall, Varnhem o Skara och efter det inom Skövde igen. Kpd?

• Gilla 1
Postat

När ni spelar en stund, vill ni då oftast avsluta i munter skala / improvisation? Eller kan ni bara avsluta sessionen utan att tonläget /skalan /ackordföljden och känsla sätter sig på er inre känsla efteråt?

För mig är munter skala/ ton improvisation avslut på sessionen mer vanligt. Jag kan börja sessionen med vilket ton som, mystisk, sorglig, vemodig, glad, förväntasfull, film episk etc.., ja ni fattar…, men avslutar oftast i en munter ton. 

Hur gör ni?

Postat
5 timmar sedan sa slejnard:

Trevligt! 👍 Jag har redan druckit tre muggar så tack men nej tack till mer KPD. Tack dock för att du frågar. 

Varsågod.

Postat (redigerat)
18 timmar sedan sa slejnard:

Rätta mig om jag har fel men som jag uppfattat det lyder väl D.C. i princip direkt under Trump så han gör väl lite som han vill just där (?) Dock håller jag med dig.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Trump är en farlig man. Inte bara för USA utan för hela världen.

13 timmar sedan sa Håkan Ström:

Han står knappt på fast mark, herr Trump. Snarare ett gungfly, skulle jag vilja påstå.
Det höll ju på att bli en sjujävla ”twist” när en ensam tjomme höll på att skjuta honom, remember?

Nu misslyckades det rejält mennnnneeh…

The land of opportunity e t c

6 timmar sedan sa Dark Of Light:

Inom Skövde efter det Lidköping via Axvall, Varnhem o Skara och efter det inom Skövde igen. Kpd?

Ah! Var och vandrade vid Hällekis för några år sedan; mycket dramatisk natur och fint överlag.

2 timmar sedan sa Fidden:

Det slutar i ångest och misär. Precis som livet självt.

Du och jag, Fidden.

Du och jag🖤

Redigerat av CHAE
  • Gilla 3
Postat
17 timmar sedan sa slejnard:

Har ni kaffe? 

12 timmar sedan sa CHAE:

Nej.

7 timmar sedan sa Fidden:

Ut går slejnard 

6 timmar sedan sa slejnard:

Nu har jag. 

In kommer Gös... vahettere Slej

Postat
58 minuter sedan sa Fidden:

Fiddemon Chaertur and the Dark

In kommer Slejnard

En given grammisvinnare

Vilken kioskvältare!!!

9 minuter sedan sa Naymari:

Opererade ut en visdomstand idag. 1h40min tog det för roten hade en 90 graders sväng i slutet. Det sög

Ouff, sådant där är superotrevligt.

Postat
17 minutes ago, CHAE said:

Ouff, sådant där är superotrevligt.

Ja på en skala av 1-10 trevligt fick detta ingreppet 0.

Det mest positiva från dagen är att jag inte behöver göra detta igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.