Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Jamen precis. Det är just det där jag menar. Har för mig Sweet fanns i två varianter, en i USA, en i GB. Var sin org. medlem i varje. Bara en sån sak.

Boney M var ju ett jävla "band" också. Den svarta manliga sångaren kunde inte sjunga alls utan rösten tillhörde en väldigt vit tysk.

Milli Vanilli grejen alltså redan på 70 talet...

Queensryche fanns ju också två varianter av samtidigt, tills domstolen avgjorde vem som fick heta vad efter Tate fick sparken.

Sweet och Boney M var ju rätt festliga band iofs. Vill minnas att vi lirade Ballroom Blitz med bandet way back then.

Milli Vanilli went down hard. Riktig jävla katastrof. Har för mig att de mer eller mindre blev svartlistade och skyddes som pesten. Tråkigt att Fan & Rob liksom började tro på lögnen själva. De var rätt naiva ändå och de blev syndabockar. Har dessutom för mig att den där jävla producenten, Frank släppte platta med ”the real Milli Vanilli” (med de riktiga sångarna) precis efteråt Rob & Fab fått löpa gatlopp i pressen. Så jävla överjävligt utstuderat.

Det är lite Faust och Geothe över hela historien.

Redigerat av CHAE
Postat
On 2025-07-31 at 22:54 sa Neosus:

Brukar dyka upp i mitt flöde oxå! Armada TV likaså! 

Vansinne att stänga ner! Dom borde va glada! 

Enig. Jag tycker det hade vart toppen om någon köpte upp alltihop och flyttade ut det från Stockholm. Stockholm överlag, borde någon köpa upp russinen ur kakan och flytta ut det. Innan det vittrar sönder.

Postat
On 2025-08-01 at 09:28 sa slejnard:

Jag sätter tull på Trump på 99,99%. Varje steg han tar och för varje andetag. 

Det inlägget kommer att åldras dåligt 🙂 
Men ordet är fritt. Jag är personligen av åsikten att Ett friskare amerika gör stegvis världen friskare. Trump tror jag är en doktor för Usa. Inget är perfekt men något behövde göras. Jag tror han gör det.

Men jag vill inte bli bannad för politiksnack , konservativ, som jag blev på ett annat uppenbart hårt lutande musikforum. Så jag drar mig ur att vidare följa politik som ämne här. Ett svenskt bra musik forum växer inte på träd.  🙂

Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

[…] klippa tånaglarna. Redo för kalas 🥳. Syrran fyller år. 

Fint ska det vara, minsann.

Vad blir nästa grej? Skor?

Postat
17 minuter sedan sa CHAE:

Fint ska det vara, minsann.

Vad blir nästa grej? Skor?

Mmmnäeh. Nästa grej är att hans syrra klipper hans tånaglar. Bara en vild gissning alltså.

• Haha 1
Postat
6 minuter sedan sa Dark Of Light:

Mmmnäeh. Nästa grej är att hans syrra klipper hans tånaglar. Bara en vild gissning alltså.

Som en sorts present menar du, ja?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.