CHAE Postat Tisdag kl 21:12 Trådstartare Postat Tisdag kl 21:12 (redigerat) Fläskigt inlägg i ett Storforum nära dig… Redigerat Tisdag kl 21:39 av CHAE 3
Håkan Ström Postat Onsdag kl 03:24 Postat Onsdag kl 03:24 Jodå KIM Audio dök upp i email, ville följa upp min feedback på Logic problem. återstår att se vad som sker när jag skickat problem filen + lite annat. Det är första gången någonsin som Apple kommer tillbaka på problem rapport i logic.
CHAE Postat Onsdag kl 06:04 Trådstartare Postat Onsdag kl 06:04 3 minuter sedan sa slejnard: Vackert där CHAE. Indeed!
slejnard Postat Onsdag kl 08:42 Postat Onsdag kl 08:42 Jäklar vad det åskade här i natt. Nu skiner 🌞. Piteå en sväng…
CHAE Postat Onsdag kl 12:05 Trådstartare Postat Onsdag kl 12:05 Jårdgubbsafth och pedalbord #2 på det😡 3
Fidden Postat Onsdag kl 12:58 Postat Onsdag kl 12:58 Jag äger ingen brits av plast... Men om jag gjort det hade jag nog gjort mig av med min plastbrits pga platsbrist. 1
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:22 Postat Onsdag kl 16:22 (redigerat) Han var den första sångaren i Iron Maiden. En obskyr och kort karriär (ca 10 mån) men han var dock verksam i andra band. Redigerat Onsdag kl 16:22 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat igår kl 01:11 Postat igår kl 01:11 7 timmar sedan sa slejnard: Fesken släppte??? Vad skönt!
slejnard Postat igår kl 06:38 Postat igår kl 06:38 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Vad skönt! Ja den klarade sej. Morn å KPD!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.