slejnard Postat Lördag kl 06:18 Postat Lördag kl 06:18 Schuu! Vi campar i skogen längs Varjisån. Dålig täckning.
Dark Of Light Postat Söndag kl 14:20 Postat Söndag kl 14:20 1 timme sedan sa Neosus: Zynckrånajsd kåffii intäjk..
Håkan Ström Postat Söndag kl 15:14 Postat Söndag kl 15:14 Förkylningen från underjorden under natten. Helt utslagen natt och till nu. Nu helt 99% igen. Märkligt. Men gott att kroppen fixade sig kvickt.
slejnard Postat Söndag kl 15:51 Postat Söndag kl 15:51 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Tillbaka? Hur var campandet? Yes! Det var mycket trevligt. Camping vid en å. Bara vi och ett par till som följde. I deras husvagn då. Var dom alltså. Och vi i våran. 😱 2
slejnard Postat Söndag kl 15:55 Postat Söndag kl 15:55 37 minuter sedan sa Håkan Ström: Förkylningen från underjorden under natten. Helt utslagen natt och till nu. Nu helt 99% igen. Märkligt. Men gott att kroppen fixade sig kvickt. Påminner om det jag hade från och till under några år. Kallade det för okynnesfeber. Jättehög feber som sen kvickt gick över. Det kan tyda på infektion i kroppen. Kulmen för mig blev när jag fick två lunginflammationer under relativt kort tid. Sen dess har jag aldrig haft det. Du borde kolla upp? 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 02:55 Postat Måndag kl 02:55 11 timmar sedan sa slejnard: Yes! Det var mycket trevligt. Camping vid en å. Bara vi och ett par till som följde. I deras husvagn då. Var dom alltså. Och vi i våran. 😱 Vagott! Kunde varit värre, kunde ju varit tvärtom.
slejnard Postat Måndag kl 06:55 Postat Måndag kl 06:55 Ja det hade varit väldigt konfyst. 😁 morn å KPD.
Fidden Postat Måndag kl 08:05 Postat Måndag kl 08:05 På akuten. Bara jag här. Hög puls och yrsel. Blodbrist förmodar jag. 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 08:19 Postat Måndag kl 08:19 13 minuter sedan sa Fidden: På akuten. Bara jag här. Hög puls och yrsel. Blodbrist förmodar jag. Låter inget vidare. Hoppas du kommer in snabbt då!
Fidden Postat Måndag kl 08:24 Postat Måndag kl 08:24 Hoppas kan man alltid. Annars blir det väl fart när man tuppar av.
Dark Of Light Postat Måndag kl 09:14 Postat Måndag kl 09:14 Relaterat till dina tidigare besvär? Akuten är def ingen kul plats... Så sakta går tiden att klockorna går baklänges där. Önskar dig lycka till och krya p dig!
Fidden Postat Måndag kl 09:21 Postat Måndag kl 09:21 Ja precis. Har tydligen förlorat tillräckligt med blod för att det skulle vara fullt av stjärnor på blodstatus-resultatet.
Håkan Ström Postat Måndag kl 09:48 Postat Måndag kl 09:48 17 timmar sedan sa slejnard: Påminner om det jag hade från och till under några år. Kallade det för okynnesfeber. Jättehög feber som sen kvickt gick över. Det kan tyda på infektion i kroppen. Kulmen för mig blev när jag fick två lunginflammationer under relativt kort tid. Sen dess har jag aldrig haft det. Du borde kolla upp? Detta är första gången det händer, därav märkligt. Man blir ju inte yngre så kanske bäst att ta lite prover. Just in case. 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 09:50 Postat Måndag kl 09:50 28 minuter sedan sa Fidden: Ja precis. Har tydligen förlorat tillräckligt med blod för att det skulle vara fullt av stjärnor på blodstatus-resultatet. 29 minuter sedan sa Fidden: Ja precis. Har tydligen förlorat tillräckligt med blod för att det skulle vara fullt av stjärnor på blodstatus-resultatet. Käkar du extra B12? Om inte, börja med det.
Fidden Postat Måndag kl 10:29 Postat Måndag kl 10:29 Hjälper nog inte i detta fallet, men alltid bra att ta. Påväg hem nu iaf. 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 12:11 Postat Måndag kl 12:11 1 timme sedan sa Fidden: Hjälper nog inte i detta fallet, men alltid bra att ta. Påväg hem nu iaf. Gott att höra, hoppas allt löste sig! 1
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Märker ni av Karl-Heinz Rummenige? Den tyska fotbollsspelaren från förr?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.