slejnard Postat Torsdag kl 14:10 Postat Torsdag kl 14:10 Vagott! Behövs verkligen. Jag har även tagit mig en kaffekopp ☕️. Hårt porslin men va fan. Uppe med tuppen men nu ska här vilas och tagga för fopoll.
Håkan Ström Postat Torsdag kl 15:53 Postat Torsdag kl 15:53 AI? Eller inte? https://www.kvraudio.com/news/techivation-releases-ai-rack-modular-channel-strip-plug-in-64346 Jag har Techivation All access sen något år. Fick deras senaste plugg igår och testade det lite snabbt. Jo det är snabbt att jobba med initialt. Men för mig känns det mer intressant som potential i framtiden. Ett koncept med potential. Detta är ju version 1.0
Fidden Postat Torsdag kl 19:29 Postat Torsdag kl 19:29 3 timmar sedan sa CHAE: ”Bollfot” heter det. Idag är ju ALLA bra!
Fidden Postat Torsdag kl 19:33 Postat Torsdag kl 19:33 Förutom svt play eventuellt. Får kolla via min telia-box för att det inte ska vara Roblox.
Fidden Postat Torsdag kl 20:00 Postat Torsdag kl 20:00 Kommer bli jävulsk press från England nu... Men det kan öppna upp ännu mer för Blackstenius.
slejnard Postat Torsdag kl 20:19 Postat Torsdag kl 20:19 Du kan ha rätt. Blackstenius är så coolt namn!
slejnard Postat Torsdag kl 20:51 Postat Torsdag kl 20:51 Du hade rätt fidden. Man ska inte slappna av sådär.
Fidden Postat Torsdag kl 21:36 Postat Torsdag kl 21:36 Straffar. Oavsett hur det går har det varit EM's bästa match hittills. 1
slejnard Postat Fredag kl 07:59 Postat Fredag kl 07:59 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Men vanligt, gomorron. Jobba idag? 😃
CHAE Postat Fredag kl 08:25 Trådstartare Postat Fredag kl 08:25 Fr o m igår kväll har den här tjommen semester🤩 Take care y’all😎 2
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:15 Postat Fredag kl 10:15 2 timmar sedan sa slejnard: Jobba idag? 😃 Japp! Är nu i Trollhättan, till Skövde strax.
slejnard Postat Fredag kl 12:20 Postat Fredag kl 12:20 Tröllhettan. Här är hett ute. Dryga 31 grader. Var ute en stund och joxade med blommor i pallkragen. Nästan så man inte pallar…
slejnard Postat Fredag kl 12:22 Postat Fredag kl 12:22 Nä men om man skulle göra en smal Melbourne bas. 🌞🌞🌞
Naymari Postat Fredag kl 13:45 Postat Fredag kl 13:45 55 minutes ago, CHAE said: Reverb is the new overdrive🎛️ Är det Tame Impalas fel?
CHAE Postat Fredag kl 14:42 Trådstartare Postat Fredag kl 14:42 56 minuter sedan sa Naymari: Är det Tame Impalas fel? Nix pix, Walrus Audio
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.