Neosus Postat Tisdag kl 09:29 Postat Tisdag kl 09:29 (redigerat) Typ 30 grader här! Sitter inne med neddragna persienner och ett snurrande Fan! Redigerat Tisdag kl 09:41 av Neosus
Neosus Postat Tisdag kl 10:39 Postat Tisdag kl 10:39 Det är till norr man ska åka för att åka till söder! Så att säga!
Neosus Postat Tisdag kl 10:41 Postat Tisdag kl 10:41 En tillbringare med vatten är viktigt i dessa dagar! Så att säga!
Fidden Postat Tisdag kl 14:27 Postat Tisdag kl 14:27 Det var soligt. TdF har vilodag, så jag gick till stan och köpte kaffe. Nu är det molnigt. Jag åt sej gratängerad med ädelost till lunch. Blev djävulskt gott. 1
Dark Of Light Postat Tisdag kl 14:34 Postat Tisdag kl 14:34 6 minuter sedan sa Fidden: Det var soligt. TdF har vilodag, så jag gick till stan och köpte kaffe. Nu är det molnigt. Jag åt sej gratängerad med ädelost till lunch. Blev djävulskt gott. Serverad i en tillbringare, så som de gör borröver. Så att säga?
slejnard Postat Tisdag kl 17:35 Postat Tisdag kl 17:35 Prova aldrig grilla högrev! Segt som fan. Blir å slänga ner i slowcookern imorn. DÅ blir det gott. 🌞🌞🌞 1
Fidden Postat Tisdag kl 18:37 Postat Tisdag kl 18:37 (redigerat) En norrländsk Gerald! Edit: Svar på neos klipp Redigerat Tisdag kl 18:39 av Fidden Snigelninja
Dark Of Light Postat Onsdag kl 07:21 Postat Onsdag kl 07:21 1 timme sedan sa Fidden: Några passagerare såhär års? Några få, de flesta är ju på semester nu. 45 minuter sedan sa slejnard: Vart bär det hän? Mariestad och tillbaka. 11 minuter sedan sa Neosus: Älskar rattar! I´m more of an ass man, men de flesta sitter ju på bussen. Slut för dagen btw, ledig imorgon. Ska man ta några kalla senare är frågan?
slejnard Postat Onsdag kl 08:03 Postat Onsdag kl 08:03 En kompis har flyttat till Mariestad med sin familj från Älvsbyn. Hon är från de nejderna. kpd?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.