Fidden Postat 10 juli Postat 10 juli 2 timmar sedan sa slejnard: Hej hej 👋😊 Blev det nåt tour de France? Det blev det här. Har upptäckt att man kan starta om streamen varje gång reklamen börjar, så slipper man den. Försöker trampa på spinningcykeln halva distansen iallafall. 4h blir för långt.
slejnard Postat 10 juli Postat 10 juli Nej vart inget. Kände att jag inte hinner se. Ska gigga ikväll utomhus. Allsång!
Dark Of Light Postat 10 juli Postat 10 juli 46 minuter sedan sa Fidden: Blev det nåt tour de France? Det blev det här. Har upptäckt att man kan starta om streamen varje gång reklamen börjar, så slipper man den. Försöker trampa på spinningcykeln halva distansen iallafall. 4h blir för långt. Jaaha... men... hur blir det med kantstenen då? 43 minuter sedan sa slejnard: Nej vart inget. Kände att jag inte hinner se. Ska gigga ikväll utomhus i kalsong! 🌞
Fidden Postat Torsdag kl 16:30 Postat Torsdag kl 16:30 (redigerat) 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Jaaha... men... hur blir det med kantstenen då? 🌞 Den kan man också hoppa över om man rycker lite i stången där nere. Redigerat Torsdag kl 16:30 av Fidden
Dark Of Light Postat Fredag kl 06:51 Postat Fredag kl 06:51 Det har beställts 🌞 till Er där borröver.
slejnard Postat Fredag kl 08:21 Postat Fredag kl 08:21 1 timme sedan sa Dark Of Light: Det har beställts 🌞 till Er där borröver. Tack! Det behöver vi 🌞🌞🌞
Dark Of Light Postat Fredag kl 09:49 Postat Fredag kl 09:49 1 timme sedan sa slejnard: Tack! Det behöver vi 🌞🌞🌞 Varsågod, fast det var Bälsebåb själv som ordnade det (något om smältande isar, översvämningar och ond bråd död). 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Det har beställts 🌞 till Er där borröver. Borröver!? Norr... Borr..?
Håkan Ström Postat Fredag kl 10:04 Postat Fredag kl 10:04 9 minuter sedan sa CHAE: Borrelia. Världen går under av en insekt , men miljarderna rullar iväg på stålmaskiner som dödar andra människor. joho! Idag freeeeedag! Nu går jag och sätter mig vid pianot en stund.
Fidden Postat Fredag kl 10:05 Postat Fredag kl 10:05 (redigerat) Borelialis betyder väl nordlig, så helt fel är det väl inte. Edit: eller om man stavar det rätt åtminstone. Redigerat Fredag kl 10:06 av Fidden
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:43 Postat Fredag kl 10:43 Då har vi härmed bestämt att det från och med nu heter "borröver" och inget annat.
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:45 Postat Fredag kl 10:45 51 minuter sedan sa CHAE: Borrelia. Norrelia. Nytt elbolag som mest håller till borröver. Porrelia. Telias nya erotiska satsning. 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 10:46 Postat Fredag kl 10:46 Just nu sa slejnard: De gamla borerna ja. Ständigt höga. Borsyra.
slejnard Postat Fredag kl 10:47 Postat Fredag kl 10:47 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ständigt höga. Borsyra. Jåh!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.