slejnard Postat Tisdag kl 18:50 Postat Tisdag kl 18:50 Just nu sa Fidden: Kämpa! Jåh! Äter godis för å göda hjärnan.
Fidden Postat Tisdag kl 19:42 Postat Tisdag kl 19:42 Viasat Sport är en ny kanal, vad har du för utbud?
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 10 timmar sedan sa Fidden: Viasat Sport är en ny kanal, vad har du för utbud? Jag har bara det markburna. Köper till Max, Disney + och Netflix. Ingår inga kanaler i Tele2 trådlöst bredband om man inte shoppar lös. Tråkigt 😴 morn å KPD. ☕️
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag har påbörjat en ny låt. Musiken är färsk! Texten kommer jag ta från en av mina outgivna låtar på svenska. Tycker själv soundet sitter...bara instrumental ännu. Vad tycker ni? Förslag? För mycket ambiens?
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Låter bra det. Du kan ha rätt i att ambiensen är hög dock. 1
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Thänx. Då närmar jag mig nog. Sången ska få ta sin tid 👍👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.