slejnard Postat Måndag kl 11:49 Postat Måndag kl 11:49 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nils? Kådisbellan?
Dark Of Light Postat Måndag kl 13:03 Postat Måndag kl 13:03 Ja. Det blev ju sedermera en dans också, fast då var inte Nils med men väl ballongerna. Vi snackar dåtidens tunga garde. Sven Melander, Lasse Åberg och Bosse Larsson. Testosteronet låg tungt i luften... 1 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 14:03 Postat Måndag kl 14:03 Från Tour de France till ballongdansen... så bara!
slejnard Postat Måndag kl 14:26 Postat Måndag kl 14:26 Jag tänker såhär. Både cykeldäck och ballonger innehåller luft.
Neosus Postat Tisdag kl 09:06 Postat Tisdag kl 09:06 Pruttin medger problemet: "Vi har inte tillräckligt med potatis" Vad synd nu går landet i konkuUUuUuUurs! Attans!
slejnard Postat Tisdag kl 10:30 Postat Tisdag kl 10:30 Grejar med altanjäveln på gammelhuset och nu är det gjort. Ska tvätta skiten å! Så man kan vara där.
slejnard Postat Tisdag kl 11:23 Postat Tisdag kl 11:23 Mätt! Bratwurst 🌭 lök å bröd med senap å ketchup 😋 1
Dark Of Light Postat Tisdag kl 14:22 Postat Tisdag kl 14:22 3 timmar sedan sa slejnard: Ska tvätta skiten å! Ren skit är det bästa! Det vet väl varenda Norrlänning.
Neosus Postat Tisdag kl 14:56 Postat Tisdag kl 14:56 HUR bra är inte det HÄR då?? Man blir förbajjad!
Fidden Postat Tisdag kl 15:32 Postat Tisdag kl 15:32 Polerad renskit på norrländsk veranda, då bockar jag av det i mitt sommarbingo.
Fidden Postat Tisdag kl 15:49 Postat Tisdag kl 15:49 52 minuter sedan sa Neosus: HUR bra är inte det HÄR då?? Man blir förbajjad! Det där är en fin tradition som FF kör med. Och Taylor på trummor där också. Rip.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:33 Postat Tisdag kl 16:33 Har alltid sett FF som en slags välpolerad "snällrock". Inget farligt rebelliskt kvar, bara trallvänliga slingor. Ingen nerv. Skal utan innehåll. Väldigt tillrättalagt. Så, är rock'n'rollen död så som farbror Gene Simmons en gång sa? Ja, i det här fallet. Gör det musiken sämre som de spelar? Inte nödvändigtvis men en aning till ändamålet könslös. Kul gammal video dock men en grabb som fick sina "15 minuter".
Neosus Postat Tisdag kl 16:35 Postat Tisdag kl 16:35 Ja det är trallpop med gitarrer! Apropå det så undrar jag om Slej har skaffat nytt trallvirke eller?
Fidden Postat Tisdag kl 17:03 Postat Tisdag kl 17:03 (redigerat) 31 minuter sedan sa Dark Of Light: Har alltid sett FF som en slags välpolerad "snällrock". Inget farligt rebelliskt kvar, bara trallvänliga slingor. Ingen nerv. Skal utan innehåll. Väldigt tillrättalagt. Så, är rock'n'rollen död så som farbror Gene Simmons en gång sa? Ja, i det här fallet. Gör det musiken sämre som de spelar? Inte nödvändigtvis men en aning till ändamålet könslös. Kul gammal video dock men en grabb som fick sina "15 minuter". Rockens Coldplay. Men gillar man starka melodier finns det en trevlig katalog. Redigerat Tisdag kl 17:04 av Fidden
Fidden Postat Tisdag kl 17:12 Postat Tisdag kl 17:12 Danmark mot tysken. Här i Småland kan man säga att Danmaak ha poblem med Knaak. Men de leder!
Fidden Postat Tisdag kl 17:18 Postat Tisdag kl 17:18 Knarket, den vita drogen. Mvh Godzilla Hårddisksson
slejnard Postat Tisdag kl 18:19 Postat Tisdag kl 18:19 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Ren skit är det bästa! Det vet väl varenda Norrlänning. Gottva 😝 1 timme sedan sa Neosus: Ja det är trallpop med gitarrer! Apropå det så undrar jag om Slej har skaffat nytt trallvirke eller? Ingen ny trall på gammelhuset. Vi använder det bara altanen och resten som förråd och surströmmingshus. 😝 1 timme sedan sa Neosus: Och byggt altanen för hand! Handtralla! 🤩🤩🤩 1 timme sedan sa Dark Of Light: Har alltid sett FF som en slags välpolerad "snällrock". Inget farligt rebelliskt kvar, bara trallvänliga slingor. Ingen nerv. Skal utan innehåll. Väldigt tillrättalagt. Så, är rock'n'rollen död så som farbror Gene Simmons en gång sa? Ja, i det här fallet. Gör det musiken sämre som de spelar? Inte nödvändigtvis men en aning till ändamålet könslös. Kul gammal video dock men en grabb som fick sina "15 minuter". Ja lite snälla kanske men väldigt bra i mitt tycke.
slejnard Postat Tisdag kl 18:20 Postat Tisdag kl 18:20 1 timme sedan sa Fidden: Danmark mot tysken. Här i Småland kan man säga att Danmaak ha poblem med Knaak. Men de leder! Hoppas jag orkar se sverigematchen. 👍
slejnard Postat Tisdag kl 18:26 Postat Tisdag kl 18:26 Piteå en sväng imorn sen kan det eventuellt bli fiske..
Fidden Postat Tisdag kl 18:49 Postat Tisdag kl 18:49 28 minuter sedan sa slejnard: Hoppas jag orkar se sverigematchen. 👍 Kämpa!
slejnard Postat Tisdag kl 18:49 Postat Tisdag kl 18:49 On 2025-07-07 at 13:12 sa Dark Of Light: Ni vet, han med ballongerna. Få se hur var det där nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.