slejnard Postat Söndag kl 16:53 Postat Söndag kl 16:53 38 minuter sedan sa Fidden: Här har det också varit gott om väder. Vilken sort?
slejnard Postat Söndag kl 16:54 Postat Söndag kl 16:54 Hon sköter sig bra robotdammsugaren medan jag länghstahr!
slejnard Postat Söndag kl 16:59 Postat Söndag kl 16:59 Sugen att köpa en månad sport på Max så jag kan se Tour de France. Vet nån här om Roberto Vacchi fortfarande är kommentator?
Fidden Postat Söndag kl 17:01 Postat Söndag kl 17:01 1 minut sedan sa slejnard: Sugen att köpa en månad sport på Max så jag kan se Tour de France. Vet nån här om Roberto Vacchi fortfarande är kommentator? Funderar samma och tror det. 1
Fidden Postat Söndag kl 17:05 Postat Söndag kl 17:05 (redigerat) Kan bekräfta att Vacchi hänger i fortfarande. Redigerat Söndag kl 17:05 av Fidden 1
Fidden Postat Söndag kl 17:07 Postat Söndag kl 17:07 Ja! Speciellt när han har med sin kompis som jag inte vet vad han heter. Sån jävla kemi!
Fidden Postat Söndag kl 17:15 Postat Söndag kl 17:15 Han låter lite som en såndärn björn faktiskt... 🤔
Fidden Postat Söndag kl 17:34 Postat Söndag kl 17:34 Anders heter han tydligen, men det kanske är Björn i efternamn.
slejnard Postat Söndag kl 17:41 Postat Söndag kl 17:41 33 minuter sedan sa Fidden: Ja! Speciellt när han har med sin kompis som jag inte vet vad han heter. Sån jävla kemi! Adamsson nånting. Anders kanske.
Fidden Postat Söndag kl 17:44 Postat Söndag kl 17:44 2 minuter sedan sa slejnard: Adamsson nånting. Anders kanske. Ibland behöver man inte ens anstränga sig för att vara en ninja. 1
Fidden Postat Söndag kl 17:58 Postat Söndag kl 17:58 Det dumma med Max sportsändningar är dock att de trycker in reklam. Känns som man betalar dubbelt.
slejnard Postat Söndag kl 18:24 Postat Söndag kl 18:24 24 minuter sedan sa Fidden: Det dumma med Max sportsändningar är dock att de trycker in reklam. Känns som man betalar dubbelt. Jaså. Ja det känns ju sådär. Ska sova på saken. Gäller ju att ta sig tid att se också.
slejnard Postat Söndag kl 19:07 Postat Söndag kl 19:07 Filmade den här krabaten när vi höll på justera verandan.
Fidden Postat Söndag kl 19:19 Postat Söndag kl 19:19 Tycker både filmer med reptiler och amfibier kräver någon form av dialekt. Som den här.
Dark Of Light Postat igår kl 10:11 Postat igår kl 10:11 16 timmar sedan sa slejnard: Adamsson nånting. Anders kanske. Nils?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.