Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Nä inte ger dom sig på mig har jag märkt. Av nån anledning! Jag är kortfattad i mina svar och sedan bryr jag mig inte mer och ignorerar bara folk. 1
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Nä inte ger dom sig på mig har jag märkt. Av nån anledning! Jag är kortfattad i mina svar och sedan bryr jag mig inte mer och ignorerar bara folk. Dessutom GUDh! Å en mästare på PT! Å människa!
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli Har förberett gräsmattan för klippning imorn. Plockat bort en massa jox. Hoppas det inte regnar ☔️
CHAE Postat 5 juli Trådstartare Postat 5 juli Nu kan Mr Müsk heila loss på sina egna partimöten. Spännande.
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli 9 timmar sedan sa slejnard: Nästan lika god kall sen å! Eller varm tidig flod! 8 timmar sedan sa CHAE: Nu kan Mr Müsk heila loss på sina egna partimöten. Spännande. Indeed, kan sluta hursom det där... att han orkar.
Naymari Postat 6 juli Postat 6 juli 13 hours ago, Neosus said: Med en sån här till exempel! https://www.dlxmusic.se/produkter/studio/ljudkort/externa/freqport-freqinout-f01 Eller ett ljudkort med flera in OCH ut gångar! Oj, hur har jag missat den här. Smart grej!
slejnard Postat 6 juli Postat 6 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: ... ja för jul alltså🎅 Men innan dess, Bastard Burger. Dom har goda burgare!
Dark Of Light Postat 6 juli Postat 6 juli Ja, de hänger med än så länge trots konkurs/rekonstruktion. En överetablerad branch det där med "premium"burgare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.