Dark Of Light Postat 5 juli Postat 5 juli 3 timmar sedan sa Fidden: Jag blev en björn Hej Björn! 1 timme sedan sa slejnard: Nydrucken! ☺️ Tja, klockan är väl fem någonstans...
Fidden Postat 5 juli Postat 5 juli 2 minuter sedan sa tordA: hmmm, nyss var det februari i min hjärna... 🥵 Jag har också alltid varit lite efter i hövvet.
Håkan Ström Postat 5 juli Postat 5 juli Jag undrar hur man bäst kopplar in en sån här till en DAW som en send effekt eller om möjligt som en plugin. Behöver man kanske någon A/D omvandlare?
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli 14 minuter sedan sa Håkan Ström: Jag undrar hur man bäst kopplar in en sån här till en DAW som en send effekt eller om möjligt som en plugin. Behöver man kanske någon A/D omvandlare? Med en sån här till exempel! https://www.dlxmusic.se/produkter/studio/ljudkort/externa/freqport-freqinout-f01 Eller ett ljudkort med flera in OCH ut gångar! 1
Håkan Ström Postat 5 juli Postat 5 juli 13 minuter sedan sa Neosus: Med en sån här till exempel! https://www.dlxmusic.se/produkter/studio/ljudkort/externa/freqport-freqinout-f01 Eller ett ljudkort med flera in OCH ut gångar! Smart grej den där…
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli Vi gjorde pizza idag. Bake-off men va fan. God varten! Lök champinjoner paprika bacon grillat älgkött. 😋😋😋
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli 1 timme sedan sa slejnard: Vi gjorde pizza idag. Bake-off men va fan. God varten! Lök champinjoner paprika bacon grillat älgkött. 😋😋😋 Slejar som vet hur man gör!
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Ja! Riktigt gott är det! Jag gick ut och handlade och då kom en ungdom till mig och frågade om det var jag som slog hans kompis! vAD ÄR DET SOM HÄNDER? 😄
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 28 minuter sedan sa Neosus: Ja! Riktigt gott är det! Jag gick ut och handlade och då kom en ungdom till mig och frågade om det var jag som slog hans kompis! vAD ÄR DET SOM HÄNDER? 😄 Åh jösses. Ja du ser iofs farlig ut men. Nåt sånt har jag aldrig råkat ut för.
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Jag svarade bara nä och sedan frågade jag om dom bråkar! JO de va du sa han! Och då sa jag nä! Och då san han Lova du? Ja! Sedan sa han förlåt! 😂 2
Neosus Postat 5 juli Postat 5 juli Och sen sade vi inget mer och jag gick in och handlade! När jag gick ut satt dom i entrén och en äldre gubbe sade åt dom att inte vara så högljudda! Vilket stök!
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Jag svarade bara nä och sedan frågade jag om dom bråkar! JO de va du sa han! Och då sa jag nä! Och då san han Lova du? Ja! Sedan sa han förlåt! 😂 Jaha tur du int fick spö oförhappandes. Man vet aldrig med dagens ungdomar…
slejnard Postat 5 juli Postat 5 juli 1 minut sedan sa Neosus: Och sen sade vi inget mer och jag gick in och handlade! När jag gick ut satt dom i entrén och en äldre gubbe sade åt dom att inte vara så högljudda! Vilket stök! Bra! 😅
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.