Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
3 timmar sedan sa Fidden:

Jag blev en björn

Hej Björn!

1 timme sedan sa slejnard:

Nydrucken! ☺️

Tja, klockan är väl fem någonstans...

Postat
2 minuter sedan sa tordA:

hmmm, nyss var det februari i min hjärna... 🥵

Jag har också alltid varit lite efter i hövvet.

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Vi gjorde pizza idag. Bake-off men va fan. God varten! Lök champinjoner paprika bacon grillat älgkött. 😋😋😋

Slejar som vet hur man gör! 

Postat

Ja! Riktigt gott är det! 

Jag gick ut och handlade och då kom en ungdom till mig och frågade om det var jag som slog hans kompis! 

vAD ÄR DET SOM HÄNDER? 😄

Postat
28 minuter sedan sa Neosus:

Ja! Riktigt gott är det! 

Jag gick ut och handlade och då kom en ungdom till mig och frågade om det var jag som slog hans kompis! 

vAD ÄR DET SOM HÄNDER? 😄

Åh jösses. Ja du ser iofs farlig ut men. Nåt sånt har jag aldrig råkat ut för. 

Postat

Jag svarade bara nä och sedan frågade jag om dom bråkar! JO de va du sa han! Och då sa jag nä! Och då san han Lova du? Ja! Sedan sa han förlåt! 😂  

• Haha 2
Postat

Och sen sade vi inget mer och jag gick in och handlade! När jag gick ut satt dom i entrén och en äldre gubbe sade åt dom att inte vara så högljudda! 

Vilket stök!

Postat
1 minut sedan sa Neosus:

Jag svarade bara nä och sedan frågade jag om dom bråkar! JO de va du sa han! Och då sa jag nä! Och då san han Lova du? Ja! Sedan sa han förlåt! 😂  

Jaha tur du int fick spö oförhappandes. Man vet aldrig med dagens ungdomar…

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.