CHAE Postat 28 juni Trådstartare Postat 28 juni 1 timme sedan sa Neosus: Ta en Mars (hehehe)! Gudh levererar indeed!
slejnard Postat 28 juni Postat 28 juni Lite vila i husvagnen innan vi åker hemåt. Trevligt har e vart! 😊👍 Men vem är det som kör??? 😱 1
CHAE Postat 29 juni Trådstartare Postat 29 juni 3 timmar sedan sa slejnard: Vadan kaxar ni å är uppstudsiga? 😂 3 timmar sedan sa slejnard: 😡 Såja såja gumman, ta inte i så du spricker nu🙂
CHAE Postat 29 juni Trådstartare Postat 29 juni Fy fan, bandlös elbas låter rent åt helvete för jävla vidrigt🤢🤮
slejnard Postat 29 juni Postat 29 juni Tycker det låter snyggt om det är rätt trakterat. Jaco Pastorius tex.
Neosus Postat 29 juni Postat 29 juni 1 timme sedan sa CHAE: Fy fan, bandlös elbas låter rent åt helvete för jävla vidrigt🤢🤮 Och en bandlös bassist!
CHAE Postat 29 juni Trådstartare Postat 29 juni 1 timme sedan sa slejnard: Tycker det låter snyggt om det är rätt trakterat. […] Nej.
Fidden Postat 29 juni Postat 29 juni 1 minut sedan sa slejnard: Det spricker upp… Alsolsprit. Häftpistol?
Fidden Postat 29 juni Postat 29 juni För jag förutsätter att det var en gigantisk mygga som orsakade det hela...
Neosus Postat 29 juni Postat 29 juni Säger ingenting så har jag ingenting sagt, säger jag! Vad säger du?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.