Fidden Postat Måndag kl 21:11 Postat Måndag kl 21:11 1 timme sedan sa Neosus: Ja! Är man inte taggad så är man inte taggad! När man ÄR taggade då ÄR man taggad! Frågor på det? @Neosus Härmed förklarar jag dig taggad.
Dark Of Light Postat Måndag kl 21:52 Postat Måndag kl 21:52 1 timme sedan sa slejnard: 🤔 Du ser vad generös jag är ändå!?
slejnard Postat igår kl 07:23 Postat igår kl 07:23 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Du ser vad generös jag är ändå!? De e de du e e du! 😍
Neosus Postat igår kl 10:29 Postat igår kl 10:29 (redigerat) Ölskatten sänks med 50% dax att börja dricka igen då? Har inte druckit öl sen...... ...sist! Redigerat igår kl 10:29 av Neosus
Håkan Ström Postat igår kl 14:59 Postat igår kl 14:59 (redigerat) Vem behöver äga en bil, ha mat på bordet om man har en Oracle istället? SSL tar ledningen. Totalt analog , med digital recall? https://solidstatelogic.com/products/oracle Jag hade gärna sett en plugin funktion också.. men antar att de räknar med att man har det i datorn o då använder konsolen som DAW kontroll. När kommer pris rimliga kopiorna? Pricing and Availability: The SSL Oracle is currently available at SSL console dealers, and pricing starts at $150,000 for the base configuration (24-channel). Redigerat igår kl 15:22 av Håkan Ström
Håkan Ström Postat igår kl 15:21 Postat igår kl 15:21 16 minuter sedan sa slejnard: Vet ni? Jag har fiskat . Det nappade… inte! Först tänkte jag, seg jäkla uppdatering… sen såg jag texten 😂 1
CHAE Postat igår kl 15:29 Trådstartare Postat igår kl 15:29 24 minuter sedan sa slejnard: Vet ni? Jag har fiskat . Det nappade… […] inte! Shocker…🤭
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Semesterdag tre. Kylen börjar bli tom, tror tyvärr jag behöver klä på mig ett par byxor idag.
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Mina brallor är då av. Gig ikväll! På SMÄKK Grattis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.