Fidden Postat 23 juni Postat 23 juni 1 timme sedan sa Neosus: Ja! Är man inte taggad så är man inte taggad! När man ÄR taggade då ÄR man taggad! Frågor på det? @Neosus Härmed förklarar jag dig taggad.
Dark Of Light Postat 23 juni Postat 23 juni 1 timme sedan sa slejnard: 🤔 Du ser vad generös jag är ändå!?
slejnard Postat 24 juni Postat 24 juni 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Du ser vad generös jag är ändå!? De e de du e e du! 😍
Neosus Postat 24 juni Postat 24 juni (redigerat) Ölskatten sänks med 50% dax att börja dricka igen då? Har inte druckit öl sen...... ...sist! Redigerat 24 juni av Neosus
Håkan Ström Postat 24 juni Postat 24 juni (redigerat) Vem behöver äga en bil, ha mat på bordet om man har en Oracle istället? SSL tar ledningen. Totalt analog , med digital recall? https://solidstatelogic.com/products/oracle Jag hade gärna sett en plugin funktion också.. men antar att de räknar med att man har det i datorn o då använder konsolen som DAW kontroll. När kommer pris rimliga kopiorna? Pricing and Availability: The SSL Oracle is currently available at SSL console dealers, and pricing starts at $150,000 for the base configuration (24-channel). Redigerat 24 juni av Håkan Ström
Håkan Ström Postat 24 juni Postat 24 juni 16 minuter sedan sa slejnard: Vet ni? Jag har fiskat . Det nappade… inte! Först tänkte jag, seg jäkla uppdatering… sen såg jag texten 😂 1
CHAE Postat 24 juni Trådstartare Postat 24 juni 24 minuter sedan sa slejnard: Vet ni? Jag har fiskat . Det nappade… […] inte! Shocker…🤭
Fidden Postat 25 juni Postat 25 juni Semesterdag tre. Kylen börjar bli tom, tror tyvärr jag behöver klä på mig ett par byxor idag.
Dark Of Light Postat 25 juni Postat 25 juni 4 timmar sedan sa slejnard: Mina brallor är då av. Gig ikväll! På SMÄKK Grattis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.