Neosus Postat 17 maj Postat 17 maj 1 minut sedan sa Fidden: Min favoritdel i franska numret är när sandfallet ser ut som en rejäl diaré mot slutet. Håll koll på det. Yep! Jag noterade!
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj 1 minut sedan sa Neosus: Yep! Jag noterade! Ja, skit är det met´.
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj Just nu sa slejnard: Trodde det VAR skit. Nämen jag skulle ju sova… gonatt Natti.
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj Ja, d va d d. Hur ska det här sluta nu då? Ska nog en hel del till om vi ska vinna. Röster både från jury och publik är ju historiskt sett rätt så random och humor bidrag har aldrig vunnit tidigare...
Fidden Postat 17 maj Postat 17 maj Tänkte slänga iväg några röster, men det kostade pengar så det får vara
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj Vem tar det? Ukraina? Israel? Österrike? Finland? Polen? Herrefolket? Portugal (skämta bara), Danmark, Sverige? Ja, det där de jag tror på.
Neosus Postat 17 maj Postat 17 maj 1 minut sedan sa Dark Of Light: Panflöjt för i helvete! Jag tänker hela tiden på marknaden när folk har stånd och blåser på! Man blir förbajjad!
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj 1 minut sedan sa Fidden: Siw Malmqvist? Just nu sa Dark Of Light: Hon ser ut som Siw Malmqvist. Kunde varit värre...
Fidden Postat 17 maj Postat 17 maj Just nu sa Neosus: Jag tänker hela tiden på marknaden när folk har stånd och blåser på! Man blir förbajjad! Herpes?
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj 1 minut sedan sa Fidden: Herpes? Fan vad vi tänker lika emellanåt!
Dark Of Light Postat 17 maj Postat 17 maj Just nu sa Fidden: Jag går och pissar. Blir inte det lurigt att städa upp..?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.