Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
39 minuter sedan sa slejnard:

Tråkigt med datorn neosus! Morn å KPD. 

Ja. Datorer är britala djur, lägger ner plötsligt och inte helt enkla att tampas med. Som moderna bilar, av samma anledning.

Postat

Helt seriöst övergår det mitt förstånd att min Racktone (från 2012) fortfarande rullar på XP😳

Satt med prodprojekt (Play That Song) igår och baske mig; inga problem alls.

Sparar dock ner allt kontinuerligt på extern disk om nu den går full retard och helt sonika pajar ur.

Något som i sanningens namn inte är något som känns osannolikt…

Postat

Ingen utav alla dom lösningarna löste problemet! Så byte av nätagg på måndag och om inte DET löser problemet så är det nog moderkortet som är paj och DÅååå blir att köpa en ny dator! Frågan är då om det går att rädda filer från systemdisken?

Aja, det får jag ta då.

Kpd! 

Postat (redigerat)

Har iofs sparat undan en del grejer till andra disken! Alla musikprojekt ligger på den disken så DET är jag inte orolig över! 

Förbaskat! 

Redigerat av Neosus
  • Gilla 1
Postat

Tråkigt, Neo. Låter inget kul alls.

51 minuter sedan sa slejnard:

Inte en gurkburk utan en GUDSBURK! 

Vilket får mig att tänka på den här gamla hitten.

• Gilla 1
Postat

Såg nu mello semi 2 på SVT Play och de bestående intrycken är:

1. Australiens Milkshakeman var väl inte så pjåkig och inte Finland heller, inga vinnare men..?
2. Österrikes kastratsångare är favorit tippad men faen vet om det håller?
3. Malta håller sig på sin cunt.
4. Kroppsidealen är inte längre det pinnsmala, voluminösa kurvor verkar vara teh shaight.
5. Mitt bland allt detta svulstiga och pretentiösa så kanske Kaj har en liten chans? Dock har komedinummer en dålig trackrecord i dessa sammanhang.
6. En av programledarna har klätt ut sig till regnbåge. Ja inte naturfenomenet eller flaggan för sexuellt äventyrliga och lätt förvirrade utan fisken. Ni vet de där som Slej handlar på Coop fiskar upp från de trolska Norrländska vattendragen endast iklädd ett fikonlöv.

Postat
13 minuter sedan sa Dark Of Light:

Såg nu mello semi 2 på SVT Play och de bestående intrycken är:

1. Australiens Milkshakeman var väl inte så pjåkig och inte Finland heller, inga vinnare men..?
2. Österrikes kastratsångare är favorit tippad men faen vet om det håller?
3. Malta håller sig på sin cunt.
4. Kroppsidealen är inte längre det pinnsmala, voluminösa kurvor verkar vara teh shaight.
5. Mitt bland allt detta svulstiga och pretentiösa så kanske Kaj har en liten chans? Dock har komedinummer en dålig trackrecord i dessa sammanhang.
6. En av programledarna har klätt ut sig till regnbåge. Ja inte naturfenomenet eller flaggan för sexuellt äventyrliga och lätt förvirrade utan fisken. Ni vet de där som Slej handlar på Coop fiskar upp från de trolska Norrländska vattendragen endast iklädd ett fikonlöv.

Har inte ens kollat på joxet! Men tänker kolla finalen! DE kan bli kul! 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.