Dark Of Light Postat 11 maj Postat 11 maj 56 minuter sedan sa slejnard: Ja det blev fantastiskt gott. Har ni inte provat Dijonsenap i såser och köttfärssås än så rekommenderar jag det starkt. Jo dom som smakat min mat brukar gilla den. Ganska roligt att laga mat! Höll på mycket med matlagning förr. Kul när man är på det humöret, det är jag mer och mer sällan numer. Dijon är en klippa för att knuffa till k-sås mm!!! 1 timme sedan sa CHAE: Vi behöver fler människor som @slejnard🥳 Bara att börja tillverka! 1
Neosus Postat 11 maj Postat 11 maj 34 minuter sedan sa Dark Of Light: Höll på mycket med matlagning förr. Kul när man är på det humöret, det är jag mer och mer sällan numer. Dijon är en klippa för att knuffa till kuksås mm!!!
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj 8 timmar sedan sa CHAE: Grahn went full DoL. You never go full DoL. Not even DoL goes full DoL nowaday's.
slejnard Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) Kaffet är klart! ☕️ Varsågoda! Redigerat 12 maj av slejnard
CHAE Postat 12 maj Trådstartare Postat 12 maj 50 minuter sedan sa slejnard: Kaffet är klart! ☕️ Varsågoda! Tackom! Vilket gemyt; sol, kaffe och lite musikskapande så här en ledig måndag. 1
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj De påstår på råddiån att Air Force One är "retrofittad med extra utrustning". Retrofittad?! Vad är det för svenska? Är det som vintagevagina fast modernare? Frågor... frågor 1
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj Är inte det ett TV program? Antikmuttan! Är det inte det så borde det...
Dark Of Light Postat 12 maj Postat 12 maj (redigerat) Ett program om fitthistorik. Så, nu har jag gått nästan all in full DoL. Full DoL däremor får vi invänta till helgen. Redigerat 12 maj av Dark Of Light
slejnard Postat 12 maj Postat 12 maj Det mesta på huset är skrapat och förberett för målning till helgen. Kanske kitta nåt fönster?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.