CHAE Postat 10 mars Trådstartare Postat 10 mars (redigerat) Jaha ja se där, se där Det hela är mycket, mycket enkelt, Mr Musk; heila inte och bete dig inte som en fullkomlig jävla maktgalen idiot så blir du (och dina gelikar) inte utsatta för tråkigheter. Med vänlig hälsning, Resten av världen Redigerat 10 mars av CHAE
slejnard Postat 10 mars Postat 10 mars Gig gakk bra 👍 vart bara en halvtimme. Avslutade med hej min vän- egen låt. 🎵 1
CHAE Postat 10 mars Trådstartare Postat 10 mars 1 timme sedan sa Analogfreak: Sp här går det till i bananrepubliken Kiruna. 🤣 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/har-eldas-den-insamlad-textil-upp-i-varmeverket Det är säkert Donald Trump som ligger bakom det där. Och Elon Musk.
CHAE Postat 11 mars Trådstartare Postat 11 mars (redigerat) Lördag: 17 plusgrader, frisk sydlig bris och allmänt gött väder. Tisdag: 1 plusgrad, måttlig nordlig vind och lättare snöfall. Bakslag de Luxe. Redigerat 11 mars av CHAE
CHAE Postat 11 mars Trådstartare Postat 11 mars Also; @Micke H!!!😲🖤 Long time, no see. Hur lever livet?
Micke H Postat 11 mars Postat 11 mars 10 minuter sedan sa CHAE: Also; @Micke H!!!😲🖤 Long time, no see. Hur lever livet? Bara bra, tackar som frågar. :) Hur är det själv?
Micke H Postat 11 mars Postat 11 mars Trots att jag inte hänger här så ofta längre så lever wub, akffe och pangkakor kvar i mitt ordförråd. 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.