slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Ja men då är vi hemma igen. Så ni vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april Dela Postat 12 april Hemma på topp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Bra va 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april Dela Postat 12 april Ja det kan väl inte bli mycket bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 april Dela Postat 12 april Svårt att nå högre än till toppen.. OM man inte har en helikopeter förstås! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Precis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Jag har en inbyggd i hjärnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Vi åt på Bastard Burgers. De gör god mat. Lite dyrare kanske men. Såg ingen nyburgare. Louice har fått hjälpmedel hos logopeden. En iPad med talsyntes ifall talet försämras. Och så köpte vi en smidig elrullstol. Väger 26kg jämfört med regionens som väger 100kg. Den tyngre kan gå att få förskriven men inte den lättare. Jaja det är väl olika upphandling. Dottern till Louice har startat en insamling och överskottet går till Salmings ALS stiftelse. Redan swishats in flera tusen! 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april Dela Postat 12 april 14 minuter sedan sa slejnard: Jag har en inbyggd i hjärnan. Själv har jag tall inbyggd i hjärnan. Mvh din tillgivna träskallekompanjon 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 april Dela Postat 12 april 18 minuter sedan sa slejnard: Jag har en inbyggd i hjärnan. 1 minut sedan sa Fidden: Själv har jag tall inbyggd i hjärnan. Mvh din tillgivna träskallekompanjon Jag har en berguv i huvet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag har en berguv i huvet! Smart 🧠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Dags riva muren. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Helt otroligt. Elrulle-insamlingen är fylld med råge redan. Ibland är sociala medier bra. Över 80 delningar! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april Dela Postat 12 april Är rullen redan betald? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 april Dela Postat 12 april Ja det har kommit in mer pengar än den kostade. Överskottet ska gå till forskningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 april Dela Postat 12 april Nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Fryntligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Sannerligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Yes! Tvagat både mig och hunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Tvagat mig med hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Tvingat både mig och hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Vägt både mig och hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Spagat både mig och hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Tvi både mig och hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Tvagat både mig och hunden med Yes. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 2 timmar sedan sa slejnard: Yes! Smörjt in både mig och hunden. Fhreeescth! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Nästa... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.