Ett par pluggar som jag köpte för ett par år sedan är plötsligt borta. Köpet finns inte ens med då jag loggar in på Native Instruments hemsida.
Jag startade ett supportärende i förrgår, men ännu inget svar. ("Due to a high number of requests, we unfortunately cannot respond as quickly as we would like. You will hear from us as soon as possible!")
Synnerligen frustrerande. Någon annan som har samma problem?
Question
oioioi
Ett par pluggar som jag köpte för ett par år sedan är plötsligt borta. Köpet finns inte ens med då jag loggar in på Native Instruments hemsida.
Jag startade ett supportärende i förrgår, men ännu inget svar. ("Due to a high number of requests, we unfortunately cannot respond as quickly as we would like. You will hear from us as soon as possible!")
Synnerligen frustrerande. Någon annan som har samma problem?
Korrigerad rubbe
Link to comment
Share on other sites
3 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now