Jump to content
Annons
  • 0

[LÖST] Licens-trassel Native Instruments


oioioi

Fråga

Ett par pluggar som jag köpte för ett par år sedan är plötsligt borta. Köpet finns inte ens med då jag loggar in på Native Instruments hemsida.

Jag startade ett supportärende i förrgår, men ännu inget svar. ("Due to a high number of requests, we unfortunately cannot respond as quickly as we would like. You will hear from us as soon as possible!")

Synnerligen frustrerande. Någon annan som har samma problem?

 

Redigerat av CHAE
Korrigerad rubbe
Link to comment
Dela på andra sajter

3 svar på denna fråga

Recommended Posts

Annons
  • 0
47 minutes ago, berch said:

Hej, Verkar fungera som det ska hos mig.

Har man glömt att man har två olika konton reggade hos Native Instruments kan det gå såhär. Men nu har deras support städad upp röran så att allt ligger under samma konto.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0
On 2023-07-26 at 16:35 sa oioioi:

Har man glömt att man har två olika konton reggade hos Native Instruments kan det gå såhär. Men nu har deras support städad upp röran så att allt ligger under samma konto.

Skönt att det löste sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...