slejnard Posted May 26 Report Share Posted May 26 Hej! Har under åren gjort ett antal instrumentala låtar och här kommer en kompilation. Gitarrinspirerat. Kom gärna med feedback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oioioi Posted May 26 Report Share Posted May 26 Jag fick denna i Spotifys "release radar" idag! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted May 26 Author Report Share Posted May 26 6 timmar sedan sa oioioi: Jag fick denna i Spotifys "release radar" idag! Kul 🤩 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oioioi Posted May 26 Report Share Posted May 26 (edited) 3 hours ago, slejnard said: Kul 🤩 Bildbevis: Edited May 26 by oioioi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted May 26 Author Report Share Posted May 26 Ja där ser man 👍 Hoppas nån låt faller dig i smaken. Har en del nya grejer med sång på G som förmodligen släpps mot hösten. Måste ju försöka hinna fiska lite i sommar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted July 9 Report Share Posted July 9 Kallt, kallt o jobbigt ljud. Det har alla här på forumet. En trea av fem i betyget på grund av det pissiga ljudet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted July 9 Author Report Share Posted July 9 Tack för feedback Flizzaff! Skulle kunna testa ha mer mellanregister till kommande produktioner. Tror att ljudet kan upplevas varmare då. Dessa låtar är som sagt några år… ville mest få ur mig lite instrumental musik. Sjunger i vanliga fall och såna låtar är på G. Ha de bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts