karhart Posted June 22 Report Share Posted June 22 Hejsan! Jag har införskaffat en Kramer Striker från 1986. Allt är original, även läder softcase. Vad kan man få för en dylik om man ska sälja vidare? Se bild. Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Neosus Posted June 22 Report Share Posted June 22 Här är en för ca 3000:- https://reverb.com/item/3884885-kramer-striker-300st-electric-guitar-1986-candy-apple-red-w-floyd-rose-trem-made-in-japan Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 karhart Posted June 22 Author Report Share Posted June 22 Tack! Då vet jag, behåller nog då. Den är jäkla trevlig att lira på. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 -k9- Posted June 23 Report Share Posted June 23 Är den i fint skick så kan vissa samlare som gillar just Japan guror från 80-talet betala lite mer för dem. Vet du när den är gjord? Set ut att vara en snart 40år gammal gura, så vissa skulle nog kunna kalla den för "modern-vintage" idag. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 HomerJSimpsson Posted Saturday at 05:20 AM Report Share Posted Saturday at 05:20 AM Med röda gitarrer kan man spela snabbare, lite som med bilar 😉 Köpte denna Maison begagnad ca. 1998 för ca 1500:- och är supernöjd med den. Vilken Gura är egentiligen förlaga för dem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 HomerJSimpsson Posted Saturday at 05:41 AM Report Share Posted Saturday at 05:41 AM ... och så baksidan ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
karhart
Hejsan!
Jag har införskaffat en Kramer Striker från 1986. Allt är original, även läder softcase. Vad kan man få för en dylik om man ska sälja vidare?
Se bild. Tack på förhand!
5 answers to this question
Recommended Posts